• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

deze manta staat ergens in de hoeksewaard is gespot door een kennis

hij kon er ff niet dichterbij komen

iemand bekent hier ???

best wel vreemd dit weekend

met mijn a manta van haulerwijk naar maastricht

en bree belgie.

en zondag weer terug.

en dan nog niet eens gespot zijn. :hmmz

Och, gisteren een rode 400 verplaatst van Frl. naar Gelderland en al die andere keren slechts 1x gezien, dus het kan verkeren.

origineel gepost door Kermitkiller

:kewlpics:kewlpics Zal vrijdag even fotos maken. Het blok ligt eruit en de sideskirts zijn eraf gehaald

IMG-20110815-00445.jpg

Deze manta al een paar dagen op de zelfde plek in Rotterdam gespot.

niet zeuren over het zichtbare kenteken waar je niks mee kan! :jerry

Is deze van iemand van het forum??

Vanmorge rond 8uur was iemand met zijn mante op de grote bedrijfs ruimte of hoe het ook heet aan het spele met zijn auto... leuke donuts was die aant maken:thumbup

Het was in Deurne bij de renualt vrachtwagen service ofzoiets:P De voorscherme waren grijs en de rest was geel

Vanmiddag in Goes op de parkeerplaats bij de aldi een groene b gt/e zien staan die ik nog niet eerder hier had gezien.

Wie was dat?

origineel gepost door lenn0

Vanmiddag in Goes op de parkeerplaats bij de aldi een groene b gt/e zien staan die ik nog niet eerder hier had gezien.

Wie was dat?

had hij een rood opel teken op de voorkant ?

origineel gepost door MantaTeamTwello

Wie was dat?

Niet kunnen zien, ik reed weg van de parkeerplaats (ook lekker aan het glijden geweest in de manta) en heb alleen de achterkant en zijkant gezien.

Ik keek al genoeg achterom, maar moest al even opletten dat ik die fietser voor me niet op de motorkap had... :P

Leek me eigelijk wel een van jouw manta's Martijn???

origineel gepost door ikdenman

origineel gepost door mantallica

:P de bestuurder wel eens gespot, maar de Manta nog niet :jerry

kump wel goe kerel hahahahahahahahaha:thumbup

gisteren nu samen gespot, en dat in Drogteropslagen :jerry

origineel gepost door MantaTeamTwello

Wie was dat?

Niet kunnen zien, ik reed weg van de parkeerplaats (ook lekker aan het glijden geweest in de manta) en heb alleen de achterkant en zijkant gezien.

Ik keek al genoeg achterom, maar moest al even opletten dat ik die fietser voor me niet op de motorkap had... :P

Leek me eigelijk wel een van jouw manta's Martijn???

daan heeft die manta ook wel s gezien waarschijnlijk, die had een rood opel teken..

nee is niet 1 van mijn manta's, maar ik ben wel met de manta te spotten in goes.. (blauwe.. momenteel half wit)

origineel gepost door Opelkees

net op RTL7

Manta in de Dakar rally van 1985

mooie beelden!:wors

Ben ik godnondeju alweer te laat!!

Ik met volle volwachting kijken: RLT Transport!:argue

origineel gepost door ikdenman

:P de bestuurder wel eens gespot, maar de Manta nog niet :jerry

kump wel goe kerel hahahahahahahahaha:thumbup

gisteren nu samen gespot, en dat in Drogteropslagen :jerry

mooi he johan hahahaha zal vast niet de laatste keer zijn :thumbup

Al dromend uit de bus van Amsterdam Zuid naar Amstelveen spotte ik een Manta Exclusive, kenteken kon ik niet lezen, zo ranzig dat ie was door de sneeuw en de pekel :cry

Maar, het Mantabloed ging weer stromen en ga volgende week na 4 jaar Manta loos te zijn weer een Manta bezichtigen.

vandaag weer een manta gespot alleen hing deze achter een takelwagen.

het was een manta b met orginele koplampen en volgens mij zwart kon het niet goed zien.

in de buurt van amsterdam

Zojuist naast de A2 op een parkeerplaats bij Beesd in de richting Den Bosch>Utrecht een gifgroene Manta B coupé (new-kids stijl) gespot. Hij stond met de kap open en er stond een wegenwacht naast. Kenteken kon ik niet zien..

Iemand van hier??

Terug
Naar boven