• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

[rquote=1882685&tid=47508&author=henry.kummeling]dank je

ik had je wel gezien hoor :D:D je hing nog al ver uit de vrachtwagen :o:o[/rquote]

Ja als HIJ een bekende tegenkomt hangt ie nogal ver met z'n bakkes uut het raam, Het is dat ie genoeg contragewicht heeft anders kiepert ie er nog uit. :P

Afgelopen zaterdag 26-2-2011 gespot op de Arnhemseweg in Apeldoorn :

Neus en kont van een gele A-Manta, op de aanhanger achter een OPC-blauwe Zafira A.

vanmorgen gespot in oosterhout op de burg.materlaan bij de stoplichten en woonwijk warande.een mooie groene manta a met kenteken 22-44-??reede een man in denk rond 35a40 jaar jong een bril.zag er mooi uit nog.wie o wie?

[rquote=1883178&tid=47508&author=kadettje-89].zag er mooi uit nog.wie o wie?[/rquote]

Wie, de bestuurder of de auto? :wub :wub :D:D

[rquote=1883181&tid=47508&author=wfvdijk][rquote=1883178&tid=47508&author=kadettje-89].zag er mooi uit nog.wie o wie?[/rquote]

Wie, de bestuurder of de auto? :wub :wub :D:D[/rquote]nou aangezien ik zelf een man ben en op vrouwen val.hou ik het dit keer op de auto.en vergeef me als ik jou andere dingen liet denken.want het was mn laatste vakantie dag vanmorgen.heb ff lekker in kutjeskelder gezeten.

[rquote=1883137&tid=47508&author=CommoCruiser]Afgelopen zaterdag 26-2-2011 gespot op de Arnhemseweg in Apeldoorn :

Neus en kont van een gele A-Manta, op de aanhanger achter een OPC-blauwe Zafira A.[/rquote]

klopt dat waren wij helaas weer een atje minder

@lenn0 wrote:@brobbel1 wrote:licht blauwe b manta bij wolvega op de b weg van oosterwolde naar wolvega.

kent begon met rt er reed een vrouwtje in.

ik was in mijn :fy1 daf xf

Black Magic heeft het juist. :thumb

Is toen verkocht naar Oosterwolde.

1210358929_6_X1zA.jpeg

is de eerste keer dat ik hem spot.

volgens mij zitten er nu ook wat extra stickers op.

quote: Vanmiddag rond 5 uur in de buurt van Zeewolde een antraciete Manta B, je draaide de Spiekweg op richting Zeewolde. Ik reed zelf in een blauwe Seat Leon.

[rquote=1884392&tid=47508&author=Black Magic]dat moet dolmans geweest zijn[/rquote]

klopt, was ik. Kwam van Nijkerk af.

[rquote=1876414&tid=47508&author=Rob-Epe]

Gepost op 23-2-2011 op 11:32 PM

Wie o wie knalde vanmiddag om 16.50 lekker weg uit Kranenburg (D) met een uitgebouwde brede Manta B blauw-grijs metallic :o

Auto zag er in de flits dat ik 'm zag netjes uit... zou graag wat foto's willen zien... kenteken TS-NR-.. TN-SR-.. ofzo

Bestuurder heeft mij zeer zeker gezien... hij kwam bijna driftend de bocht door... :P[/rquote]

Niemand kent deze ???

Vanmorgen 9 uur kwam vanuit Tiel bij rotonde van Kwadrant richting de snelweg, Zilveren manta GSI. Zelf kwam ik uit tegenstelde richting in een zwarte vectra c station.

Dat is toch niet de nieuwe manta rijder uit Tiel he :angel

[rquote=1886588&tid=47508&author=Astralfred][rquote=1885679&tid=47508&author=Dolmans]quote: Vanmiddag rond 5 uur in de buurt van Zeewolde een antraciete Manta B, je draaide de Spiekweg op richting Zeewolde. Ik reed zelf in een blauwe Seat Leon.

[rquote=1884392&tid=47508&author=Black Magic]dat moet dolmans geweest zijn[/rquote]

klopt, was ik. Kwam van Nijkerk af.[/rquote]

Mooie wagen hoor![/rquote]

dank je :D

[rquote=1885679&tid=47508&author=Dolmans]quote: Vanmiddag rond 5 uur in de buurt van Zeewolde een antraciete Manta B, je draaide de Spiekweg op richting Zeewolde. Ik reed zelf in een blauwe Seat Leon.

klopt, was ik. Kwam van Nijkerk af.[/rquote]

Ah! Een regio genoot :P Ik ben zomers heel vaak in die hoek te vinden. Ga ik vaak even heen met de motor of auto om daar ff aan het water een patatje te snaaien :) Misschien komen we elkaar nog wel tegen :P

Terug
Naar boven