• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

vandaag heen en weer gecrost tussen @huis en het zwoele zuiden...

enkel maar een a manta gespot bij het adres in het zuiden.

nog een b kadett bij een andere manta-fan.

en onderweg een c kadett. sedan.

vond het zelf wel mooi oldtimer weer, dus de senator en een manta mooi achter elkaar aan getoerd :D

[rquote=1899779&tid=47508&author=Black Magic][rquote=1899746&tid=47508&author=Dolmans]vandaag bij mij in de straat aan de overkant stopte een rode Manta A, leuke meid stapte uit. Heb de auto even bekeken, is helaas in niet zo'n beste staat, kenteken eindigt op TU.

foto's:

Foto-CDEZQIHD.jpg

Foto-76KW3WGT.jpg
[/rquote]

heb haar volgens mij ook al eens gesproken werkte eerder in apeldoorn[/rquote]

denk t nie dat meisje is een ex van me:P

haar vriend heeft 2 atjes deze ziet er nie uit

vandaag bij omgeving rotterdam.

een oranje b manta.

wat mij opviel was de einddemper van de hem.

in de pijp stonden de letters rw.

[rquote=1900511&tid=47508&author=Martijntwello]vanmiddag op de a50 (bij arnhem ergens)

zag er netjes uit

[/rquote]

die a heb ik ook al eens gespot hier in zwolle !!!!! hij rijdt hier geregeld rond en als ik het goed heb rijdt er een turkse jongen in !

[rquote=1900515&tid=47508&author=Martijntwello]vanmiddag op de a50 arnhem - apeldoorn

[/rquote]

Deze stond te koop op mp.

Kiert je raam zo of had je het raam een stukkie los.

[rquote=1900698&tid=47508&author=manta_dennis][rquote=1900515&tid=47508&author=Martijntwello]vanmiddag op de a50 arnhem - apeldoorn

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/26/1301145683-880.jpg[/img][/rquote]

Kiert je raam zo of had je het raam een stukkie los.[/rquote]

ja ik dacht ook al dat het die van MP was.. +- 1500 euro stond ie erop toch

raam een stuk los :angel

dat stuk ijzer wat onder aan het raam in de geleider schuift is eraf... :( dus als je deur dicht gooit moet je altijd ff raam na beneden en weer ff omhoog doen.. maarja vergeten he...

[rquote=1900515&tid=47508&author=Martijntwello]vanmiddag op de a50 arnhem - apeldoorn

[/rquote]

is dat niet eddepet met een nieuwe aanwinst mischien.

nee was ik niet had hem wel zien staan maar vond hem effe wat te prijzig

zo op foto s uit te gaan

ben a s vrijdag weer te spotten met nieuwe aanwinst

op de ambulance alst goed is

[/rquote]

Oeps, ik dacht even dat ik mijn manta zag voorbij komen (staat ff niet bij mij voor de deur)

[rquote=1900435&tid=47508&author=Opelkees][rquote=1899779&tid=47508&author=Black Magic][rquote=1899746&tid=47508&author=Dolmans]vandaag bij mij in de straat aan de overkant stopte een rode Manta A, leuke meid stapte uit. Heb de auto even bekeken, is helaas in niet zo'n beste staat, kenteken eindigt op TU.

foto's:

Foto-CDEZQIHD.jpg

Foto-76KW3WGT.jpg
[/rquote]

heb haar volgens mij ook al eens gesproken werkte eerder in apeldoorn[/rquote]

denk t nie dat meisje is een ex van me:P

haar vriend heeft 2 atjes deze ziet er nie uit[/rquote]

Was ze wel lekker dan??? :P

[rquote=1900698&tid=47508&author=manta_dennis][rquote=1900515&tid=47508&author=Martijntwello]vanmiddag op de a50 arnhem - apeldoorn

[/rquote]

Kiert je raam zo of had je het raam een stukkie los.[/rquote]

Deze staat nu in Emmen ze hebben bij mij vanavond een motorkap, het middelste deel van de achterspoiler en ronal velg

gehaald :D

Zaterdag 2 voorstoelen van een omega 3000 opgehaald in Krefeld (voor in de rekord),

Stond deze daar voor de deur:

P3264817.jpg

P3264816.jpg

Bij hem in de loods de stoelen wezen halen, stond daar nog een B manta targa, een gifgroene B manta, zwarte rekord C, en zo nog wat meer schoons, helaas geen foto's van

[rquote=1901966&tid=47508&author=eddepet007]

Was ze wel lekker dan???

ja kees geen foto s ?

[/rquote]

hahaha knapper als die a manta in ieder geval:P

[/rquote]

hij staat niet in emmen maar in valthermond dichtbij emmen

[rquote=1902028&tid=47508&author=opelmantatggj22][rquote=1900515&tid=47508&author=Martijntwello]vanmiddag op de a50 arnhem - apeldoorn

[/rquote]

hij staat niet in emmen maar in valthermond dichtbij emmen[/rquote]

dan hebben wij jullie ingehaald op de snelweg met de manta 400 afgelopen zaterdag

[rquote=1903054&tid=47508&author=Noordpoolgsi]Vandaag gesport bij hoenderlo op de a50 een manta i240 staat als 2.0s op papier !

kenteken DR 28 ..

bekende van hier ? zag er leuk uit :D

@t eddie toevallig die met die brandschade aan het dashbord?[/rquote]

was dat toevallig een donkerblauwe i240

Terug
Naar boven