• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

[rquote=1900511&tid=47508&author=Martijntwello]vanmiddag op de a50 (bij arnhem ergens)

zag er netjes uit

[/rquote]

Vind normaal gesproken grote velgen niet mooi

bij dergelijke auto's, maar ik moet zeggen dit ziet er vet uit

Gisteren in Eerbeek een bekende zilvere uitgebouwde A gespot. :)

Stond nog niet zo lang geleden een tijd lang op marktplaats.

[rquote=1904487&tid=47508&author=lenn0]Gisteren in Eerbeek een bekende zilvere uitgebouwde A gespot. :)

Stond nog niet zo lang geleden een tijd lang op marktplaats.[/rquote]

zozo was je ook ver van huis.. dat is hier om de hoek..

[rquote=1904487&tid=47508&author=lenn0]Gisteren in Eerbeek een bekende zilvere uitgebouwde A gespot. :)

Staat nog steeds op mp. :afro

[rquote=1904507&tid=47508&author=Martijntwello][rquote=1904487&tid=47508&author=lenn0]Gisteren in Eerbeek een bekende zilvere uitgebouwde A gespot. :)

zozo was je ook ver van huis.. dat is hier om de hoek..[/rquote]

ik zie het nu ook ja, ik had geen idee dat het zo dichtbij was.

we waren woensdag en donderdag op de hoge veluwe geweest en aapjes wezen kijken in de apenheul.

had het dus ook kunnen combineren met wat manta's kijken. :P

[rquote=1904622&tid=47508&author=Emiel-Manta]Ik heb echt waar, sinds november vorig jaar geen enkele manta meer gespot, raar maar waar :hmmz[/rquote]

had je vorige week moeten opletten :angel heeft een week lang een manta 400 gestaan in venray:P

Gister een manta op een aanhanger tussen Holten en Rijssen. Een donker blauwe met de neus behoorlijk in elkaar.

Gister een manta op een aanhanger tussen Holten en Rijssen. Een donker blauwe met de neus behoorlijk in elkaar

kijk ben ik ook eens keer gespot

das mijn nieuwe aanwinst stond btw een witte voor de aanhanger

vandaag nog een blauwe b en een oranja rode manta b en een grijze senator gespot toen ik hem liet uilopen bij nunspeet toen ik zonder benzine kwam te staan.met de blitz :cry

Zilveren Manta met blauw-rode streep brulde langs Fietsenmaker Geurts in Putten. :o

Denk dat ik wel weet wie dat is :P

Terug
Naar boven