• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

vandaag om 16.30u in Kranenburg een zilveren/grijze B-manta met evo uitbouw en daar achteraan een bruine B-ascona, misschien iemand van hier?

Zaterdag avond op de bechtweg van tilburg nar berkel enschot een goude b met zwarte 400 kap.hebben nog een sprintje getrokken....iemand van hier?

Vanmiddag gespot op de Rietvelden in Den Bosch:

0-SAM_0732.jpg

Vanochtend op de brug over de A12 in Ede twee Manta's gespot! Volgens mij van bovenstaande :thumb

Reed zelf in de Vectra A king:

net rond kwart over 5 op de middenweg in HHwaard de noord, de newkids manta van piet

en toen net daarna op de voorburggracht bij kramer zuurkool in langedijk een rode CC b1

vanmiddag op de rugdijk in tilburg stond een heel mooi blauw a tje met skai dak langs de weg zat een vrouw in. nog even gestopt mar moest snel verder, stonden auto's achter me...

@kale gek wrote:vanmiddag op de rugdijk in tilburg stond een heel mooi blauw a tje met skai dak langs de weg zat een vrouw in. nog even gestopt mar moest snel verder, stonden auto's achter me...

Mooie auto of mooi vrouwtje??

mooie manta, vrouw was al wat ouder... woont volgens mij daar in zo'n boerderij tegen de bechtweg aan, stond iig te wachten op een vrachtwagen die daar op de oprit stond...

@D-gek wrote:Daarstraks Tonneke in z'n Manta gespot :thumbup

Ik was met dit weer lekker met Bieber naar het werk :agent

Jaa klopt zag jou ook rijden op bogardeind :thumbup

Terug
Naar boven