• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Opnieuw de geel-zwarte Manta A GT/E op de A58 van Roosendaal naar Breda, ter hoogte van de afslag naar de A16 richting R'dam. Iemand van hier?

zou mischien deze geweest kunnen zijn

GetAtta.jpg

Vorige week gespot in Heijen... 2x een Manta A... de ene was zeer mooi geel metallic. De andere d.groen metallic.

Iemand van hier ??? Vooral die gele zag erg fris uit :thumb

@Bavel wrote:zou mischien deze geweest kunnen zijn

GetAtta.jpg

Dat was 'm ja.

Iemand van hier?

Misschien leuk als deze wagen ook 8 juli op de Brabantmeeting staat? Bavel, ken jij de eigenaar? Kun je contact met hem opnemen?

@SiggieTigra wrote:Zaterdagavond Ghanz met manta gespot in de wasbox tegenover de karwei in Coevorden... :thumbup

:shock: heb geen duutser vernomen. normaal heb ik daar wel oog voor king:

@RISL wrote:@Bavel wrote:zou mischien deze geweest kunnen zijn

GetAtta.jpg

Dat was 'm ja.

Iemand van hier?

Misschien leuk als deze wagen ook 8 juli op de Brabantmeeting staat? Bavel, ken jij de eigenaar? Kun je contact met hem opnemen?

ken hem niet persoonlijk volgens mij zit hij niet op het forum

komt wel hier uit Breda

en heb gehoord dat hij nog niet zeker wist of hij 8 juli tijd had

is trouwens een replica met een 2,4 cih

@Ghanz wrote:@SiggieTigra wrote:Zaterdagavond Ghanz met manta gespot in de wasbox tegenover de karwei in Coevorden... :thumbup

:shock: heb geen duutser vernomen. normaal heb ik daar wel oog voor king:

Ik reed met vrouw en kids langs en zag je nog net in de box staan. Ik zag het laat en het had geen zin meer te toeteren...

Volgens mij zag ik je broertje vorige week een keer in een groen senator (gokje) in Coevorden.

@Bavel wrote:@RISL wrote:@Bavel wrote:zou mischien deze geweest kunnen zijn

GetAtta.jpg

Dat was 'm ja.

Iemand van hier?

ken hem niet persoonlijk volgens mij zit hij niet op het forum

komt wel hier uit Breda

en heb gehoord dat hij nog niet zeker wist of hij 8 juli tijd had

is trouwens een replica met een 2,4 cih

Okay, geen echte GT/E dus.

Ben benieuwd hoeveel mensen er komen op 8 juli. Het is ook C-Dett meeting in Budel, helaas lopen we daardoor een C Aero mis en een aantal C-Dett Coupé's. Gelukkig kan 076 Wokkel wel komen met zijn C Coupé.

@Thijsje in een senator.? das te groot voor , :P

gister bij de formido in dedemsvaart de bruine manta b1 nog gespot,

met zijn sky dakkie.

:thumbup

en vandaag vanaf kruispunt Bosch (Raalte) tot aan het kruispunt vlak na het spoor, op het industrieterrein de Zegge, een donkerblauwe A Manta S voor me.

ik sloeg af richting Lampe, deze reed door richting Nagel Nederland.

Terug
Naar boven