• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

net gespot door vrouwlief; rode b manta met ambulance waarop een blauwe b stond. Op snelweg bij Drunen richting Den Bosch

@Bavel wrote:@RISL wrote:Knalblauwe Manta A in de Heuvelstraat in Breda, gisterenmiddag rond half 6 (denk ik).

Bavel, ken jij die wagen?

He RISL knalblauw zegt mij zo gouw niks geen bekend van mij in ieders geval

ben wel benieuwd was het een orgienele kleur denk je?

Ik weet wel dat het zeker weten niet de originele lak was, daarvoor zag de lak er veel te mooi uit. Het leek ook wel metallic, dus de originele kleur was het ook niet, denk ik (maar ik weet niet in welke kleuren de Manta standaard geleverd is).

@RISL wrote:@Bavel wrote:@RISL wrote:Knalblauwe Manta A in de Heuvelstraat in Breda, gisterenmiddag rond half 6 (denk ik).

Ik weet wel dat het zeker weten niet de originele lak was, daarvoor zag de lak er veel te mooi uit. Het leek ook wel metallic, dus de originele kleur was het ook niet, denk ik (maar ik weet niet in welke kleuren de Manta standaard geleverd is).

zover ik weet is de Manta A in 5 kleuren blauw geleverd correct me if i'm wrong

heeft iemand hier toevallig een mooi schema van?

bmanta.jpg

onderweg gespot vast geen bekende van hier.

deze manta is te koop

euh nee is in duitsland.

1 of ander klein gehucht.

ben het ff kwijt waar zal het ff opschrijven waar hij staat voor de liefhebbers.

hij vraagt er wel 16.000 voor

op het parkeer terrein in joure een blauwe b met irmscher achterbumper en 2 grote stickers over de motorkap.

jammer dat we er niet mochten staan met onze manta`s :thumbdown

@Bavel wrote:@RISL wrote:@Bavel wrote:@RISL wrote:Knalblauwe Manta A in de Heuvelstraat in Breda, gisterenmiddag rond half 6 (denk ik).

zover ik weet is de Manta A in 5 kleuren blauw geleverd correct me if i'm wrong

heeft iemand hier toevallig een mooi schema van?

Afgelopen zaterdag opnieuw gezien in Princenhage, kenteken is 57-62-XX.

gistervond bij een camping langs de vecht bij ommen en net bij zwolle en oranje a manta general lee look a like mooie auto :thumb kenteken eindigt op ut

Dat is deze dus, foto's zijn heel wat jaartjes geleden genomen bij een treffen ergens in Friesland als ik mij niet vergis.

IMG.jpg

IMG_0001.jpg

Terug
Naar boven