• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Die roze in Etten-Leur heb ik ook eens zien staan op de Borchwerf 2, was toen aan het solliciteren bij het bedrijf waar ik werkte. Jonge gast reed er in.

Maarre, hoop west-Brabanders hier. Jullie komen toch allemaal wel met Opel naar de Brabantmeeting hè?

viewtopic.php?f=26&t=189468&p=2496612#p2496612

M'n zoon heeft me gespot op't internet!

Hij kwam me roepen voor de volgende foto's:

Ze zijn genomen toen we op weg waren naar de Pyrenéen, heeft iemand van hier deze foto's genomen?

Haa ja dat zou best es kunnen .... :D

Had geen haast , moest naar de baas king:

Rij daar tegenwoordig wel eens vaker rond dat tijdstip , dus je komt me vast nog wel es tegen , op de linker ,of de rechter rijbaan , met mr Orange of ... de Kikker ....

@MantaPoweR wrote:

Toevallig een zilvergrijze?

Die zie ik ook af en toe rijden in prinsenbeek

Hai,

dat kan ik wel eens geweest zijn!Maarten ben ik iig al eens tegemoet gereden op de Beek toen je ook met de Manta aan het rijden was.Ben in Febr. verhuisd van de Beek naar Klundert dus kan zomaar dat RISL mij in Zevenbergen heeft zien rijden.

Groet Marvin[/quote]

Toevallig gisterenochtend en vanmorgen weer gezien, komend vanaf Zevenbergen richting Prinsenbeek. Zat een vrouw in met donkerbruin haar.

Of het is een andere als dat ik eerst zag ;)

@Adjemanta wrote:Ja idd nogal wat Brabanders ja, of ik kan ik nog niet zeggen. Is daar ook een FB pagina van Risl ?.

Facebook hebben we niet, wel een topic hier op het forum:

viewtopic.php?f=26&t=189468

We doen dit nu voor de 4e keer en de opkomst is altijd erg leuk geweest, heel divers ook. Maar hoe meer mensen, hoe meer vreugd!

Vanmiddag om 17:00 uur bij de oprit naar de A-12 bij Houten een nette rode B-manta met witte velgen gespot. Ging richting Breda.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Vanmiddag op de Geuzendijk in Budel (kempen airport) een zwarte manta b met rode gsi letters op de zijkant verlaagd met dikke velgen zo te zien want het glimde goed.. tijd 15:40

@RISL wrote:@MantaPoweR wrote:

Toevallig een zilvergrijze?

Die zie ik ook af en toe rijden in prinsenbeek

Hai,

dat kan ik wel eens geweest zijn!Maarten ben ik iig al eens tegemoet gereden op de Beek toen je ook met de Manta aan het rijden was.Ben in Febr. verhuisd van de Beek naar Klundert dus kan zomaar dat RISL mij in Zevenbergen heeft zien rijden.

Groet Marvin

Toevallig gisterenochtend en vanmorgen weer gezien, komend vanaf Zevenbergen richting Prinsenbeek. Zat een vrouw in met donkerbruin haar.

Of het is een andere als dat ik eerst zag ;)

Kan kloppen, dezelfde auto alleen iemand anders achter het stuur...

Groet Marvin

9c84ef5763636c0a89ef8c3630c0b752.jpg
denk dikke rothmans replica #dirksland #watertoren

Gister (maandag) middag omstreeks 13uur een donker (Grijs?) kleurige Manta B gespot op de A73 thv Horst.

400 motorkap, ronde koplampen, en het leek een brede te zijn. Kon het helaas niet goed zien vanwege de vangrails..

Zag er in een flits wel erg gaaf uit!

Terug
Naar boven