• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Vanmiddag op de A32 tussen Zwolle en Leeuwarden een lichtblauw metallic Manta B gespot. Reed in de richting Leeuwarden.

Ik heb gisteren een Manta B op de sloop gezien.

Het is een coupé en hij zat helemaal onder de graffiti, maar er zaten nog wel wat onderdelen op.

Wat interieurdelen, en een achterspoiler, koplampen, e.d.

Dacht ik vermeld het even :thumb

@spaeke wrote:
9c84ef5763636c0a89ef8c3630c0b752.jpg

denk dikke rothmans replica #dirksland #watertoren

Nee Irmscher replica

Irmscher-Opel-Manta-04.jpg

vanochtend rond de klok van 07:15

mijn oude Manta A gespot!! (33-TN-89)

op de Franklin Rooseveltlaan te Breda :D

Dacht dat hij naar het noorden van het land was gegaan? In de buurt van Haarlem toch?

Wel leuk om 'm terug te zien in Breda!

@RISL wrote:Dacht dat hij naar het noorden van het land was gegaan? In de buurt van Haarlem toch?

Wel leuk om 'm terug te zien in Breda!

Haarlem = in het noorden van het land. :wtf

Tja als je denkt dat Nederland alleen bestaat uit noord en zuidholland :lol: :lol:

:jerry :jerry

Troost je...

Er zijn meer die dat denken.

:agent ;)

Thx voor de info weer wat geleerd. Heb wel nog een vraag misschien dat iemand een antwoord heeft. Ben al een poosje op zoek naar mijn oude liefde Opel Manta b cc 20 16v met kenteken pp-38-yr hij staat al jaren geschorst was in top staat toen ik hem weg moest doen. Weet iemand waar hij staat of wie hem heeft. Met vriendelijke groet Bas

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Mantra b RL- 06 rood dik verlaagd met rolkooi daalhemerweg dikke wielen 14:30 was een geklooi daar ivm een wielerkoers

Manta a blauw paars kylami flash Valkenburg centrum 17:15uur zagen we in het centrum weer zaten weer op het terras.. kenteken begon met 34:00

Vanmorgen op rtl 7 in het verslag van de Tulpenrally.

Een Aatje op de achtergrond in de rij tijdens de afkondiging , geen rijdende gezien natuurlijk omdat ,,,, eh nou ja .....vul maar in ....

@kadettgte@freeler.nl wrote::thumb :thumb Vanmiddag in Vlaardingen in het wild/

400%20Rai%201980%20004_zpsbyoxqyjf.jpg

Ey das mn ouwe manta... Ziet er naar uit dat ze m achter verhoogd hebben. Zit nu n turbo-motor in. Wie en wat en waar???? De huidige eigenaar heeft telnr gewisseld en ik krijg m niet meer te pakken. HELP!!!!

vrijdagavond ongeveer 18.00 een gele a manta met GTE striping gespot bij de kruising Quattrebras/Noordbergum :thumbup

vandaag in waalwijk aan de lichten bij de autosnelweg een donkere manta b gespot, vermoed donker blauw, we waren zelf met de blauwe manta , kwamen net van de autostrade af :)

Terug
Naar boven