• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OPEL meeting HENGELO

momenteel in n fabriek..werkte in n dierenwinkel fulltime, daar werd mn contract niet verlengd..nu dus in n fabriek in 3 ploegen..;)

@BlueAstraG wrote:Soms is het even niet anders maar betere tijden zullen er vast komen voor je :thumb

Thanks :thumb zeker weten wel, heb iig werk, in deze tijden..ik knijp in mn handjes ;) en heb leuke collega's, t werk is niet zwaar, en geen lopende band werk maar word opgeleid tot drukker..en verdien n stuk beter dan in de dierenwinkel..dus mij hoor je niet klagen!! king: heb maar 5 weken bij huis gezeten..zijn mensen die t slechter treffen dan ik....

Werk al meer dan 10 jaar in ploegen dienst en wil echt niet meer naar dagdiensten.

Ploegen verdiend veel te goed.

Als ik soms hoor wat mensen verdienen in dagdiensten, dan denk ik, kan beter bij de deur lopen....

Maar ja, je mag blij wezen als je werk hebt...

Mag straks weer om 14:30 uur werken...

@Fct_blondi wrote: heb maar 5 weken bij huis gezeten..zijn mensen die t slechter treffen dan ik....

6 maand.....

en dat MET uitkering (Wajong, verdere info is vast al ergens op het net te vinden. :P)

en nu vanaf DAF 3 maand in Proeftijd, dus nog geen loon.

in Augustus verwacht ik een contract te krijgen, maar komt wel goed.

werk goed, fijne collega's, en pak dingen snel op.

en doe vaste tijden, wen ik sneller aan dan ploegendienst.

van ploegendienst raakt mijn lichaam en mentale gemoed van slag. ;)

maar nu weer terug over Hengelo?

3 maanden proeftijd?? Nog geen loon?? Waar werk je in godsnaam??

Zou zouden mij mn reet op kunnen,,

maar hopelijk mag je blijven als het je bevalt;)

idd.

en daarnaast is het wel: soms moet je zelf inversteren, om er sterker uit te komen.

als het namelijk wel goed gaat, verdien ik meer dan bij de C1000, en dat was een nette loon, voor mijn idee dan.

maarja, kwam ik wel net van rond, dus eigenlijk ook niet.

ook moet ik zeggen dat ik het geen 3 maanden zou volhouden, als de collega's niet zo gezellig en behulpzaam zouden zijn.

heb namelijk nog steeds het gevoel dat ik er nog maar 3 weken rondloop, terwijl ik dus de dinsdag na DAF ben begonnen. :thumb :jerry

ohw, ja met behoud van uitkering..dat zei je er niet bij haha ;)

ik was bang dat je bij 1 of andere oplichter terecht was gekomen, die je kaal plukt.. ;)

dan ist goed.. :thumb we duimen voor je dat je daar mag blijven fnf!

en idd, regelmaat is zeer belangrijk..en onder de mensen zijn..hele dagen thuis en steeds de vast mensen zien, bah..werkt ook niet goed op lichaam en geest ;)

Valentijn, zit jij in de WAJong?

Mag ik vragen wat je hebt?

Ik ben zelf medisch gezien doof.

Ik heb zelf ook in de WAJong gezeten, na een proeftijd van minder dan 1 maand kreeg ik al een contract aangeboden king:

Werk er nu bijna een jaar naar tevredenheid :D

Nu weer ontopic:

Begrijp ik goed dat er morgen een meeting in Hengelo is?

Waar en hoe laat is het?

@RickR91 wrote:Valentijn, zit jij in de WAJong?

Mag ik vragen wat je hebt?

Ik ben zelf medisch gezien doof.

Ik heb zelf ook in de WAJong gezeten, na een proeftijd van minder dan 1 maand kreeg ik al een contract aangeboden king:

Werk er nu bijna een jaar naar tevredenheid :D

heb een aan autisme verwante stoornis, PDD-NOS.

en met werken heb ik vooral moeite met tijden, en het voor mijzelf zorgen, dat ik het niet te moeilijk maak.

en kan je zeggen dat je dat kan leren, maar na 3 jaar kon ik (al 2x gehad), opnieuw beginnen bij een andere baas.

iedereen veel plezier.

kom alleen, mocht men zich geroepen voelen mij mee te nemen.

dus ik blijf morgen lekker thuis. :angel

idd Rick en Valentijn, respect :thumb

hahahah Helmer, leuke foto van mij haha..als je goed kijkt zie je mijn blauwe nagel..klem gezeten tijdje terug op werk haha :jerry

was weer gezellig, ondanks de ietwat tegenvallende opkomst..t was nog wel zulk mooi weer!! :hmmz king:

ach, gezellig maken we t altijd!! :agent

Terug
Naar boven