• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Omega GESPOT

Roekenest, idd man.. haha.

Als twee druppels water !

Wat je zegt. Die koplampspoilers alleen niet.. (Wat mij betreft 'gelukkig' niet.. Heb er niet zo heel veel mee, met koplampspoilers op een Omega :P )

origineel gepost door martijn_maja

jerremy is deze astra voor erbij, of ga je de v6 alweer over bouwen? wel apart met koplampsproeiers zie je niet veel,en verlaagd.

die b1 omega met de b2 neus blijft een mooie combi,gr,martijn

Ja, voor erbij idd. Nou eigenlijk meer als vervanger voor de Astra carrosserie die ik nu heb. Motor + alle vitale en belangrijk delen komen in deze schone Duitse..

Yep, idd koplampsproeiers, stoelverw. elektr. schuifkanteldak, fabrieks alarm met ab, 2x airbag, BC airco..

alles erop & fabr. orgineel (de enige optie's die er niet opzitten zijn lederen bekleding en achterhoofdsteunen. Die laatste voorzie ik de wagen zelf van. Vrij simpel te doen, een rugleuning met hoofdsteunenframe heb ik hier al.) :wub

origineel gepost door MetalRush

Hey Andrew,

leuk om te lezen dat ik ook eens gespot ben (met een smile, nog wel :P )

Kan niet missen... dat van embleemloos, USA pinkers, open dak etc...

Ik heb jou zeker ook gespot, ben alleen nog niet zeker of jij die blonde schone was met dat mooie lange, blonde haar (die er bij Hardinxveld-Giessendam af moest) of die vent met gezin, die er ook al bij Hardinxveld-Giessendam af moest (maar toen vanuit Rotterdam).

Die laatste had iets van **-GB-** in het kenteken als ik het goed herinner... maar dat is inmiddels al ruim 2 weken geleden en ik ben een week behoorlijk ziek geweest (afgelopen week), dus jullie hebben mij moeten missen...

Ik rij de A15 overigens al bijna 10 jaar op-en-neer...

De eerste 4 jaar in/met een zilverkleurige Vectra (lease) en daarna 4,5 jaar in onze Omega (die zwarte B2 op de foto die Sjors hierboven laat zien) en sinds Januari in de (inmiddels bekende) zilveren B2.

Deze wordt binnenkort nog wat herkenbaarder...

Hou het zusterforum in de gaten... dan zien jullie wel wat ik bedoel ;)

Blond lang haar :jerry

Ik ben wel een "vent met een gezin" alleen toen zat ik toch echt alleen in de Omega. Ik zat vlak voor de oostelijke tunnelbuis zuidwaarts voor de Benelux-tunnel toen ik jou vanuit Vlaardingen de A4 op zag draaien. Ergens bij Barendrecht zag ik die :D voorbij komen en ik ging bij Hendrik Ido Ambacht van de A15 af en reed jij verder.

In Hardinxveld-Giessendam ben ik al zeker een jaar niet geweest, maar daar woont blijkbaar een interessante Omega rijdster :hmmz oh nee ik had al een gezin:D

Wellicht weer tot zoefs op het asfalt.

Andrew

zit in rotterdam in een revalidatiecentrum aan de wetersingel

staat al een week een omega b2 helemaal irmscher uitgevoerd:wub

het gaat om een zilvergrijze sedan.iemand van hier?

origineel gepost door Jerremy

origineel gepost door martijn_maja

jerremy is deze astra voor erbij, of ga je de v6 alweer over bouwen? wel apart met koplampsproeiers zie je niet veel,en verlaagd.

die b1 omega met de b2 neus blijft een mooie combi,gr,martijn

Ja, voor erbij idd. Nou eigenlijk meer als vervanger voor de Astra carrosserie die ik nu heb. Motor + alle vitale en belangrijk delen komen in deze schone Duitse..

Yep, idd koplampsproeiers, stoelverw. elektr. schuifkanteldak, fabrieks alarm met ab, 2x airbag, BC airco..

alles erop & fabr. orgineel (de enige optie's die er niet opzitten zijn lederen bekleding en achterhoofdsteunen. Die laatste voorzie ik de wagen zelf van. Vrij simpel te doen, een rugleuning met hoofdsteunenframe heb ik hier al.) :wub

nice man, een astra mit komplett ausstatung :D. zie je niet veel. maar leer is met een beetje zoeken ook wel te vinden.

heb je de astra al krom getrokken met de v6 power:jerry. gr,martijn

thnx ! king:

hehe.. nee, krom is die niet hoor.. Alleen jammer dat ik niet met de/een juist veren set-up heb kunnen rijden. Is voor de veren zelf niet al te best. Die zijn dan ook niet al te goed meer. Drukt toch wel door zo'n Y32SE. Zelf nog in het begin heel kort met een F28 gereden (6-bak) die weegt helemaal dieplood die versnellingsbak.

Ja, maar leder is voor mij trouwens geen must ofzo !

Liever stof zelfs. Vind ik persoonlijk prettiger zitten.

Gisteravond een Omega Station 2 liter gespot bij Hoogvliet. Ik zat met de corsa achter je aan tot aan Schenkel in Spijkenisse. Het was een leuk ritje tussen het verkeer door king:king:. Waarschijnlijk ging jij ook omrijden omdat de brug open stond :P.

//Edit: Oh ja, het kenteken was NP-xx-66. Het was leuk rijden, maar je was toch wel een stuk sneller bij hogere snelheden :D

62167618_6_c8Dq.jpeg

Hmm... 't valt me tegen dat jullie ons nooit hebben gespot...

Leuke topic... ik zal er eens op gaan letten! Dinsdag nog gedaan en een aantal mooie gezien, maar goed, net aan gedacht om het te onthouden of om er een foto van te maken! ...

Terug
Naar boven