origineel gepost door MetalRush
Hey Andrew,
leuk om te lezen dat ik ook eens gespot ben (met een smile, nog wel

)
Kan niet missen... dat van embleemloos, USA pinkers, open dak etc...
Ik heb jou zeker ook gespot, ben alleen nog niet zeker of jij die blonde schone was met dat mooie lange, blonde haar (die er bij Hardinxveld-Giessendam af moest) of die vent met gezin, die er ook al bij Hardinxveld-Giessendam af moest (maar toen vanuit Rotterdam).
Die laatste had iets van **-GB-** in het kenteken als ik het goed herinner... maar dat is inmiddels al ruim 2 weken geleden en ik ben een week behoorlijk ziek geweest (afgelopen week), dus jullie hebben mij moeten missen...
Ik rij de A15 overigens al bijna 10 jaar op-en-neer...
De eerste 4 jaar in/met een zilverkleurige Vectra (lease) en daarna 4,5 jaar in onze Omega (die zwarte B2 op de foto die Sjors hierboven laat zien) en sinds Januari in de (inmiddels bekende) zilveren B2.
Deze wordt binnenkort nog wat herkenbaarder...
Hou het zusterforum in de gaten... dan zien jullie wel wat ik bedoel
Blond lang haar :jerry
Ik ben wel een "vent met een gezin" alleen toen zat ik toch echt alleen in de Omega. Ik zat vlak voor de oostelijke tunnelbuis zuidwaarts voor de Benelux-tunnel toen ik jou vanuit Vlaardingen de A4 op zag draaien. Ergens bij Barendrecht zag ik die

voorbij komen en ik ging bij Hendrik Ido Ambacht van de A15 af en reed jij verder.
In Hardinxveld-Giessendam ben ik al zeker een jaar niet geweest, maar daar woont blijkbaar een interessante Omega rijdster :hmmz oh nee ik had al een gezin
Wellicht weer tot zoefs op het asfalt.
Andrew