• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Omega GESPOT

Zeg hoezo eigenlijk Tukker, in je avatar geval staat Venlo, en dat valt nu niet echt meer onder Tukkers

Ik leg t uit. Ik ben geboren in Hardenberg, in het ziekenhuis aldaar want mijn ouders woonden toen al in Vroomshoop, Twente. Maar na negentien jaar in Vroomshoop te hebben gewoond vond ik het tijd om te gaan studeren. Dat ging gebeuren in Venlo maar werd achteraf niet zo'n succes. Nu ben ik dus vrachtwagenchauffeur en woon dus nog steeds in Venlo. En neem maar van mij aan: Als je van twente naar limburg verhuist ben je taalkundig nou eenmaal wat regionaal onderlegd. (lees, ik heb een oooo, een eeee, een aaaa en slik de N in.) En zo heb ik in limburg al snel een bijnaam gekregen en inmiddels meer mensen die me kennen als tukker dan als wim. Dus.. Dat was wel de duidelijkste uitleg die ik kan geven. Ik mis het twents landschap nog wel eens, maarja limburg is ook niet lelijk.

Groet Wim, Tukker, Wannabe Limburger

zeg tukker sur meuse heeft reining dan standplaats in venlo? of heb je auto gewoon thuis. hier in heijen staan er namelijk wel altijd een aantal,gr,martijn

Gespot! ..maar dan op internet :P

Dikke Catera!

2167230_12_full.jpg

ja martijn, ik heb gewoon standplaats Venlo, als je je bek groot genoeg hebt en ze zoeken chauffeurs kun je bij een bedrijf best veel bereiken.

Heijen is idd ook een standplaats maar dat is meer omdat daar een grote klant van ons zit, en het is wel een makkelijke uitvalbasis in het zuiden voor een bedrijf uit het noorden.

op de Radboud Universiteit Nijmegen een grijs/blauwe b-omega, verlaagd, steinmetz grill en een stel mooie sloffen.

iemand van hier toevallig?

Zojuist op de A58 tussen Tilburg en Breda kwam een Omega de weg op :wub Hij had erg dikke velgen, denk 19 inch, het leek die van 'Jo' wel :)

Wat is fout aan deze auto?????

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

neppod leiw ednellihcsrev eewt

origineel gepost door Sjors-V6

tweelingbroer van Nielsss gespot :wors:angel

Greetzzz, Sjors

Onhandig zo de parkeerplaats verlaten, ff flink gassen!!!:o:o

Jjjjjjjjjjjiiiiiiiiiihhhhhaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

Zo over die rode Golf en coniveren heg!!!!

origineel gepost door sinister

ik zie regelmatig omi's rijden maar meestal zit er een grijze dos achter het stuur.... :P

Mooi grijs is niet lelijk, we gaan toch niet kattuh, he?

Ben 48 en al vanaf m'n 19de grijs, ken ik ut helluppuh?

Groetn Henk

Vanmorgen rond half 8:

A1 richting Apeldoorn, Beige metallic Omega station, 2.5 V6 van rond '97... zwarte velgen (winterbandjes waarschijnlijk)

Bekend? king:

Opzich wel mooi, waar het niet dat Hartgerink de duurste dealer is in Twente/Achterhoek.

EDIT;

bijna 14.000 euro voor een kale 2.2 16V met dik 120.000 op de teller :hmmz

origineel gepost door opel_omega_steinmetz

Opzich wel mooi, waar het niet dat Hartgerink de duurste dealer is in Twente/Achterhoek.

EDIT;

bijna 14.000 euro voor een kale 2.2 16V met dik 120.000 op de teller :hmmz

Klopt , toen ik vorig zomer naar Omega's aan het kijken was

viel mij dit ook al op(als je dan ook maar genoeg voor je inruiler krijgt,en altijd daar klant blijft).

:vertag:vertag

En inderdaad ziet deze van buiten mooier uit dan van binnen.:(

That wheelz!!!:wub:wub:wub

Terug
Naar boven