• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Omega GESPOT

Gisteren deze Omega Caravan 2.2 Diesel gespot met Irmscher dakspoiler en Irmscher letters op de achterklep king:

Foto%20212.jpg

Gisteren Spoeltje gespot !?!?

16.35 te Deventer.

Was een zilvergrijze B2 2.5 DTI met Irmscher einddemper !

Of het moet hele erge toeval zijn geweest :vertag:wors

origineel gepost door opel_omega_steinmetz

Gisteren Spoeltje gespot !?!?

16.35 te Deventer.

Was een zilvergrijze B2 2.5 DTI met Irmscher einddemper !

Of het moet hele erge toeval zijn geweest :vertag:wors nee lars dit keer niet hahaha maar had zo gekund:D:D:D

Maandagmiddag rond 1415u A12 duitse grens richting arnhem. Dat leek verdacht veel op sjors z'n wagen.

Dinsdagmiddag, ergens tussen babberich en lobith iemand in een rooie micra die toeterde en zwaaide, iemand van hier, die uit die regio komt?

Ik kon alleen 1 van de broeders arjontje bedenken, maar in een rooie micra?

Allemaal raadsels.

origineel gepost door Tukker sur meuse

Maandagmiddag rond 1415u A12 duitse grens richting arnhem. Dat leek verdacht veel op sjors z'n wagen.

Ik was het niet Wim ! ik heb al 1,5 week niet met mn Omega gereden :D

Groetend,

Sjors

origineel gepost door Sjors-V6

Ik was het niet Wim ! ik heb al 1,5 week niet met mn Omega gereden :D

Groetend,

Sjors

en dat zeg je lachend??

geloof er niets van :jerry

1,5 week? Schaam je. Ik geef je nu officieel opdracht om met dit heerlijke weer je omega uit de schuur te halen en er een stuk mee te gaan cruisen. Geeft niet waarheen, hoe hard en hoe lang. Als je haar maar even uitlaat.

groet wim

Ja ,wie reed er vanmorgen vroeg over de N315 tussen Neede en Ruurlo??

Met een boot achter de Omega.

Was aan het hardlopen en zag dat moois aan mij voorbij komen.

Een goudkleurige B2 sedan.

origineel gepost door Shumie74

en dat zeg je lachend??

geloof er niets van :jerry

:jerry is toch werkelijk zo ! ik moet daar ergens wel om lachen, een Omega die zo'n luizen leven heeft king: altijd maar een beetje mooi te wezen en leuke ritjes maken met mooi weer :angel

1,5 week? Schaam je. Ik geef je nu officieel opdracht om met dit heerlijke weer je omega uit de schuur te halen en er een stuk mee te gaan cruisen. Geeft niet waarheen, hoe hard en hoe lang. Als je haar maar even uitlaat.

groet wim

Nou Wim, ik ben er afgelopen Zaterdag mee naar Metalrush én J-Omega geweest, de Zondag erna naar steinmetz_opel_omega in het mooie Twente king: dus ze heeft weer even morgen arbeiten voor de baas :D

Groetend,

Sjors

Dinsdagmiddag, ergens tussen babberich en lobith iemand in een rooie micra die toeterde en zwaaide, iemand van hier, die uit die regio komt?

Ik kon alleen 1 van de broeders arjontje bedenken, maar in een rooie micra?

Allemaal raadsels.

Nou ik was het niet.

Mijn broer denk ik ook niet.

En een micra wat is dat kan je dat eten:hmmz

origineel gepost door Sjors-V6

Nou Wim, ik ben er afgelopen Zaterdag mee naar Metalrush én J-Omega geweest, de Zondag erna naar steinmetz_opel_omega in het mooie Twente king: dus ze heeft weer even morgen arbeiten voor de baas :D

Groetend,

Sjors

Ze klonk als vanouds erg tevreden afgelopen zaterdag :D

Kan ook haast niet anders met al die soortgenoten in de buurt king:

Hier in Tijnje een Omega gespot... Zwarte Omega dus, met grote velgen en dubbele uitlaatpijpjes..

De eerste keer dat ik m zag, reed ie achter ons vanuit Tijnje de A7 op, en ging er bij Drachten weer af,

Gister reed ie hier door de straat, en ging naar nummertje 38 dacht ik..

Kenteken JF-**-32

Iemand van hier ??

deze week 's-avonds stond iemand zijn Omega te fotograferen bij de Zwaan in Rotjeknor (vertaling: Erasmusbrug in Rotterdam) :jerry:jerry:jerry

origineel gepost door andrew2

deze week 's-avonds stond iemand zijn Omega te fotograferen bij de Zwaan in Rotjeknor (vertaling: Erasmusbrug in Rotterdam) :jerry:jerry:jerry

Ha ! deze bedoel je king:

forum5.jpg

Trouwens, dat mag toch helemaal niet, die brug fotograferen ?? :jerry

Volgens mij is daar een tijd terug een rel om geweest inzake copyrights / beeldrechten etc.. :hmmz :angel :vertag

Terug
Naar boven