• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Omega GESPOT

origineel gepost door arjontje

vandaag waarschijnlijk een ex van Hans-v6??? Helaas geen tijd om een praatje te maken. de auto reed net weg bij mijn werk. Terwijl ik terug kwam van de pauze.

Er zijn mooie dezent f in de maat 18 inch onder gegaan.

Het gaat om de blauwe b2 3,2 V6 excutive met beige interieur. en de irmscher koffer bak lip.

met het kenteken **-LT-HF

WOW wat cool !!! zat de Irmscher demper er ook nog onder ? king:

HPIM6753-1.jpg

IMG_0717.jpg

Dat zijn best wel mooie velgen:

Dezent_F2.jpg

Heb niet kunnen zien of er een irmscher demper op zat.

De B1 sport wielen zaten er nog wel op.

Die gaan nu weer dienst doen als winter set.

Hier beneden vanmiddag een witte, zal hier wel ergens in de flat op bezoek zijn geweest.

08022009311.jpg

Niet iemand van hier denk ik, tenminste ik heb hier nog nooit een witte B1 voorbij zien komen.

Gr wim

Vanmorgen rondweg zuid in Winterswijk een tweeling van mijn Omega twas er alleen eentje van 2001:thumbup

Gisteren bij tankstation De Lucht-Oost langs de A2 stond er een mooie donkerblauwe omega, strak getuned naast m'n auto tussen half 5 en 5 uur..

Stond zelf met mijn ruitenwissers te klungelen toen hij naast ons stond.. (althans mijn vriend, ik zat lekker warm in de auto) :)

vanmorgen "daffy mv6 "gespott? :hmmz rond een uur of 8 was t denk ik

bij v/d valk

zwart antraciete omi verlaagd en boemboem aan

rz-l ????

Yep.. Ik weet het zeker, zoveel zilveren stations met ontbrekend sleepoogkapje, kreukel LA, en ontbrekende voorbumper rijden er niet rond. Heb jack hier trouwens een poos niet gezien. Hoop dat het weer goedkomt met z'n ommie enzo...

Roekenest, kan het zijn dat ik jou vandaag gespot heb in Drachten?

Met je mistlampen aan en je raampje een stukje open...?

Op de Noorderhogeweg, of Suiderhogeweg ( Die vanaf de grote rotonde naar de BP, jij reed vanaf de BP naar de Rotonde dan :P )

Om euh, 15u45 ongeveer :P

Vanmorgen om 11.50 een zwarte omega B2 met 18 of 19 inch (kon het niet zien van een afstand) en verlaagd deze kwam van het parkeerterrein van het catharinaziekenhuis ri V,montgommerylaan

vandaag rond 1400u. een grijze b1 omega station mv6. zonder voorbumper omgeving bergen.:D.

:hmmz jack :jerry:jerry. maar hij bracht wel de zon mee :thumbup. geweldig konden we beetje opdrogen. nette omega jack, zag er goed uit. gr,martijn

Whahahaha Was van de johova

Omega zit nog wat werk aan

Maar het mooie was heb de zon gebracht en een bumper mee terug genomen.:jerry:jerry:jerry

Gr Jack

Terug
Naar boven