• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Omega GESPOT

@HardcoreHell wrote:Woensdagavond gespot op de A15 van Tiel -> Zaltbommel (die richting dus).

Bordeaux rode Caddilac Catera

catera1.jpg

Vet !! had ik kunnen zijn, ben genoeg daar in de buurt te vinden !

Je zegt avond, was het al donker ? want dan is het door die brede led lichtbalk over de achterklep wel een heel appart aanzicht !

Er staan er bij het RDW maar 5 van geregistreerd in NL, erg zeldzaam !

Heb er zelf ook een :wub :angel

n6h4w.jpg

2daatfn.jpg

Denk, weet het eigenlijk wel zeker dat dit diegene is die Dion (Bossa) ook wel eens op zijn werk van Van Kouwen heeft gespot een hele tijd terug.

Groet,

Sjors

Gisteren op de N343 bij Tubbergen een Lotus Omega gespot.

Ik kan op internet en in mijn computer alleen de TP-SL vinden, maar ik geloof dat het kenteken TP-BV was..

Moet ik toch maar beter paraat zitten met mijn camera.. |:(

Gr Colin

@TWA wrote:Of toch een dashcam aanschaffen :jerry

Ik ben chauffeur en zie dus genoeg de hele dag, en dat lijkt me idd toch wel wat zo'n ding :thumb

Gr Colin

Gisteren in Duitsland deze superdikke Lotus Omegator gespot:

0-SAM_4519.jpg

0-SAM_4520.jpg

Het is natuurlijk een Omega station met Senator neus en Lotus velgen. :wub

Hallo Omi profi's, ik hoorde vandaag een verhaal dat ik eens aan jullie voor wil leggen. De persoon die ik aan de telefoon had i.v.m. M3 spiegels vertelde mij dat Irmscher M3 spiegels in zijn progamma had voor de Omega A en dat deze zo op een B passen omdat de latere A's dezelfde deuren zouden hebben als een B. Aangezien ik in het bezit ben van Irmscher M3 spiegels en deze graag op mijn Omega B1 wil bouwen hoop ik dat iemand van jullie mij hierop kan antwoorden. De adapterplaten die ik erbij heb zijn van een Astra G 3 deurs. Worden deze spiegels en /of adapterplaten überhaupt nog wel geleverd, en waar kan ik die vinden of wie heeft er nog een setje liggen( hoho niet allemaal tegelijk)? Verder ben ik nog op zoek naar een zwart lederen Raid Silberpfeil 320 mm stuur compleet met naaf en airbag, mocht iemand iets hebben of weten, bvd.

groetjes Omegawolf60

Er Schoof vandaag een Keurig bordeaux rode A voorbij rond het middaguur op de Noordeindse weg in Berkel en Rodenrijs.

Willem

Terug
Naar boven