• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Omega GESPOT

Misschien opelomegaportal...hier komt ie mij niet bekend voor. Misschien dat Vega, Jack of Collin em bekend voorkomt king:

Vanochtend rond 8:30 langs de Zuid-Willemsvaart (van Den Bosch > Veghel) kwam me een superdikke en lage Omega B2 met dikke Borbet A's me tegemoed rijden (dus ri. Den Bosch). Ik rij daar iedere dag, maar deze heb ik er nog niet eerder gezien. Iemand van hier toevallig?

Gisteren Metalrush gespot. A15 richting tiel. Hij had een beetje last van een Volvo S80 :jerry

Stond afslag Tiel West achter mij voor het verkeerslicht.

Die omega is niet te missen met irmscher bumpers rond om :wub

Een paar huizen verderop schijnt iemand twee Lotus Omega's in z'n schuur te hebben staan.

Ik hoorde dit van een vriend die er langs was gefietst en toevallig de deuren van de schuur zag open staan :D

Binnenkort maar eens aanbellen daar :kewlpics

Kerel heeft ook nog een Nissan GT-R (safetycar van het DSC), Jaguar XKR, Citroën SM en een oude Porsche (ik weet niet welk type).

Z'n zoon rijdt een witte M3, die had ik al eens op de foto :thumb

Van de week een Omega B 2.5 in Ermelo gespot, en nu staat hij bij mij thuis voor de deur.

Van buiten blauw metalic met een paar plekjes, van binnen met stoffen bekleding, een beetje nep hout, maar met onderhoudsboekjes, een bijna frisse distributieriem en een over frisse APK. :thumb

Er maar gelijk 300 km er bij gezet, en moet zeggen, best wel van genoten! :D

Toch fijne wagens die Omega's en je zier er niet veel van, viel me op.

Ik ben niet zo goed in foto's plaatsen. Sorry.

In het weekend zal ik weer eens een poging wagen.

Btw, hoe krijg ik die radio eruit? Ik heb 4 schroefjes eruit gedraaid, maar geen beweging in te krijgen.

@astrawez wrote:Vanochtend rond 8:30 langs de Zuid-Willemsvaart (van Den Bosch > Veghel) kwam me een superdikke en lage Omega B2 met dikke Borbet A's me tegemoed rijden (dus ri. Den Bosch). Ik rij daar iedere dag, maar deze heb ik er nog niet eerder gezien. Iemand van hier toevallig?

Een zwarte met Irmscher velgen?? Dan zou het BBuster kunnen zijn.

Probeer anders foto te maken als je m vaak ziet :thumb

Vanmiddag in eindhoven viaduct eindhovenseweg/tempellaan rond 13:45 omega station met steinmetz sticker zijkant :thumbup

Kijk da's mooi,heb nog een set ST1 velgen liggen voor omega.

In het verleden meerdere steinmetz ST1 sets gehad, ook de 18 inch

2 delige competition wat erg mooie velgen zijn.

@ST1 V6 wrote:Kijk da's mooi,heb nog een set ST1 velgen liggen voor omega.

In het verleden meerdere steinmetz ST1 sets gehad, ook de 18 inch

2 delige competition wat erg mooie velgen zijn.

18 inch zijn zeker mooie velgen, die zie je niet veel meer.

Terug
Naar boven