• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

Je auto staat bij mij op het werk dus....... :thumbup

Maar ik had vandaag al van Ihsan gehoord van wie deze auto is :thumbup

Er reed vanmiddag rond 16.00 uur een zwarte Zafira OPC mij tegemoet op de weg Waddinxveen - Boskoop :thumbup

Kenteken kon ik zo snel niet zien.

Wel een mooie auto. :thumbup

gistermiddag bij ons in de werkplaats - Zafira OPC - 2002

foutcode airbag uitlezen na schade:o:o rechterraam wou ook niet dicht

en hij maakte een vreemd geluidje zo te horen de turbo.

owja hij had geen achterspoiler.... dat heeft een OPC normaal toch wel??:hmmz

Vandaag rondt 14.00uur in Heemskerk een Corsa D in Arden Blau met blauwe stadslichtjes :o

En op de parkeerplaats van de zwarte markt in Beverwijk een Zavira ("oude" model) ook in Arden Blau gespot.

Gr. Arjan

Die staat daar zeker te koop?

Er staat er namelijk 1 te koop op de Boschdijk bij van Roy Cars zag ik van het weekend :thumbup

Gisteren iets voor half 5 in Capelle a/d ijssel bij de Koperwiek een Astra H OPC

AstraHOPC.jpg

origineel gepost door Jerk

Die staat daar zeker te koop?

Er staat er namelijk 1 te koop op de Boschdijk bij van Roy Cars zag ik van het weekend :thumbup

Dat weet ik niet.. Er zaten iig geen handelaars platen op en hij stond voor het stoplicht.. dus of hij te koop staat??

Net een Astra H OPC achter me die me richting Halsteren inhaalde en tot aan Poortvliet voor me heeft gereden.

Kenteken 28-SV-** dacht ik. 28 is 100% zeker

Paar weken geleden alweer... (staat al in t Astra-gedeelte)

Astra gespot... dit keer in Ede, een mooie H OPC in Aerden Blue :wors

SP_A1647.jpg

heee een klant van ons:thumbup:jerry

k krijg er zaterdag ook 1 in de werkplaats

een Astra G OPC2 helemaal origineel

rijdt net weg: Astra G OPC,

nieuwe vuldruksensor gemonteerd.

wat een bak!!!!:wors 2004 24.000km gelopen:o

leuk werk heb ik:jerry

Had een paar weken een rare wagen op de keuring. er kwamen een zwarte opel Vectra break OPC aangereden om gekeurd te worden. op zich niks geks mee, maar toen ik in de wagen kroop was ik toch een beetje verbaast. Nu bleek deze wagen van de auto rijschool te zijn (wagen was uitgerust met extra pedalen aan de passagierszijde en had ook pinkerschakelaars enzo). ik heb nog een eens dubbel gechekt in het inschrijvings bewijs en gelijkvormigheidsattest of het hier daadwerkelijk om een echte opc ging. Maar het was gewoon een ras echte Vectra OPC. Nu hadden ze mij ook wel eens mogen leren auto rijden in een Vectra OPC. Ik had aan de klant willen vragen of deze wagen echt voor beginnende chauffeurs is of voor mss een race opleiding ofzo, maar helaas was de klant steeds aan de telefoon waardoor ik niks heb kunnen vragen.

Terug
Naar boven