• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

vanmiddag bij beilen a28 een astra g opc turbo met zwarte wielen en bij hoogeveen spot ik vaak een nurburgring edition...

Vanmorgen in leiden bij het zwembad De Zijl een zilvere zafira A opc.

Kenteken weet ik niet meer, was wel een nieuw kenteken 1 cijfer 3 letter.

Met rode remklauwen, koplamp spoilers, achter spoiler..

Nette Zafira!!

@Astralfred wrote:De blauwe schicht daarstraks rond 19:30 in Oss. Wij zelf reden tegemoet in een gewone blauwe Zafira A. Hele mooie B OPC!!!!!! :thumbup

Leuk! eindelijk een keer gespot :thumb

@turbosix wrote:volgens mij heb ik de corsa OPC van Herrflick in sneek gespot!

eindelijk.... hele nette wagen.

4BA23074.jpg

heb meer foto's maar vondt deze wel leuk..

Mooie foto man! Ik had em alleen nog niet gewassen, zal ik vanmiddag even doen. Had jou ook gezien toen ik aan kwam. Ik sta dr wel vaker samen met die rode Mito tegenover me, is van een maatje.

Vanmiddag rond 16:00 uur net voor leiden een zafira A OPC een "echte" blauwe.

Kenteken heb ik helaas niet kunnen lezen. Ik vloog net de tegen over gestelde richting op ;-)

Vanmorgen om 11:15 bij de stoplichten in alphen ter hoogte van de herenhof. Een blauwe zafira a opc.. De eigenaar twijfelde volgens mij of ik ook in een opc reed.. Ja sorry mijn zwarte valt helaas wat minder op dan de echte blauw opc kleur.. ;-)

volgens mij heb ik de corsa OPC van Herrflick in sneek gespot!

eindelijk.... hele nette wagen.

4BA23074.jpg

heb meer foto's maar vondt deze wel leuk..

Vanmiddag een opc blauwe astra gespot met bbs velgen 17" ? Iemand van hier? Ik was aan het zwaaien als een mongoloid :-) in brunssum (tempelplein) droeg een opel-forum sticker...

Een blauwe corsa opc op de weg van deurne naar asten. Met zwarte stalen wielen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

@herrflick wrote:Blauwe Astra G OPC gespot op de Kanaalweg in IJmuiden rond 16:00 vandaag.

We hebben hier een Kanaaldijk en een Kanaalstraat ;) , denk dat je Tom gezien heb (opn lid) ..

@eL KiWi wrote:@herrflick wrote:Blauwe Astra G OPC gespot op de Kanaalweg in IJmuiden rond 16:00 vandaag.

We hebben hier een Kanaaldijk en een Kanaalstraat ;) , denk dat je Tom gezien heb (opn lid) ..

Ja klopt, ik wist zo snel even de juiste naam van de weg niet. :thumbup

Maandag in apeldoorn, een zilverkleurige zafira, joekel van een intercooler voor op , en daar was OPC op gespoten in het zwart

was een nette bak! king:

Afgelopen maandag, rond half 2: een zwarte Opel Corsa OPC Nurburgring Edition op de A16, richting het zuiden, ter hoogte van Breda.

Terug
Naar boven