• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

Industrieterrein De Hurk

20150316_114318.jpg

Mooie wagen die Nurburgring editie.

Ik kwam er een poosje terug ook 1 tegen op de A12 thv Veenendaal. Deze had TLD in het kenteken zitten.

Nu valt mij wel een ding op. Als ik bij kentekenzoeker kijk geeft die voor deze Corsa en die ik een paar weken terug zag de inrichtingscode Mpv aan en dan bij type voertuig hatchback.

Onze Corsa (normale Opc) geeft ie aan inrichtingscode hatchback en type voertuig is ook hatchback.

Wie weet waarom dat op kenteken staat?

Mvg Michel

Gister ochtend onderweg maar liefst 3 dikke OPC gespot. Insignia OPC, Corsa D OPC, Vectra c OPC. :thumb :thumbup :thumbup :thumbup

20150406_105817_zpszimchpfj.jpg

20150406_105857_zpsjrvlcfvk.jpg

Geweldig om 3 dikke OPC tegen te komen op de snelweg. :thumbup

Hier nog een betere foto van de 3 Dikke OPC. :thumb

Insignia OPC 4x4 met 325PK;

Insignia%20OPC_zpsxbapknbw.jpg

Corsa D OPC met 192PK;

Corsa%20d%20OPC_zpsxkduav9x.jpg

Vectra C OPC met 280PK;

Vectra%20c%20OPC_zpsd9vpwhnt.jpg

Deze snapshots heb ik gemaakt van het filmpje wat mijn kinderen gemaakt hebben op de snelweg. :thumb Heb een tijdje achter ze aan gereden. :D

We hebben ze totaal 2x kunnen filmen.

Mooi jos

zag er gisteren 4

insigna opc dikke opc velgen TVS-70 botenlaan

corsa opc JLZ met opc velgen ardenblue beemdstraat

laters op de achtseweg zuid zafira grijs KJJ

en later op de rondweg zafira arden blue 44-ZG

Vandaag s'ochtends vroeg vlakbij Gorinchem op de snelweg een bijzondere Corsa OPC in een grijs/donker grijze ,,camo urban'' wrap. Flink verlaagd met volgens mij oranje wielen.

Vast wel een bekende van iemand.

@RemcoV wrote:Vandaag s'ochtends vroeg vlakbij Gorinchem op de snelweg een bijzondere Corsa OPC in een grijs/donker grijze ,,camo urban'' wrap. Flink verlaagd met volgens mij oranje wielen.

Is een van de jongens van corsateam.nl
f270f7ab63e257904aee9e9e6e96f2ae.jpg

@Haasje17 wrote:

Gespot zelfs meer maar kon geen fatsoenlijke foto maken.

Ja, omdat het zo belachelijk druk was. Ik kon ook geen behoorlijke foto's maken zonder dat iemand zijn hoofd of been e.d. erop staat. Ik heb iedereen moeten wegduwen om te kunnen zitten :afro. Die steoelen zitten heerlijk

@KRSA2000 wrote:@RemcoV wrote:Vandaag s'ochtends vroeg vlakbij Gorinchem op de snelweg een bijzondere Corsa OPC in een grijs/donker grijze ,,camo urban'' wrap. Flink verlaagd met volgens mij oranje wielen.

Is een van de jongens van corsateam.nl
f270f7ab63e257904aee9e9e6e96f2ae.jpg

Dat was hem idd! :thumb king:

Terug
Naar boven