• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel rekord 2.0s remdrukverdeler

Hallo!

Ik heb een Opel Rekord gekocht. Hij ziet er prachtig uit, maar toen we hem kochten merkten we dat de remmen het niet zo best deden.

Wij dachten dat als we de remolie zouden vervangen dat het opgelost zou zijn.

De kwik-fit zegt echter dat de remdrukverdeler stuk is.

Zij kunnen niet aan zo'n onderdeel komen (of zijn te lui om te zoeken), weet iemand hoe ik aan een remdrukverdeler kan komen?

Groeten, Rick

297609_140850879345890_100002629368487_201047_285519062_n.jpg

294505_140850846012560_100002629368487_201044_215276099_n.jpg

ik zou eerst eens goed onderzoeken wat er aan de hand is, kwik fit moet je iig nooit meer heen gaan en die diagnose kan best kloppen maar veel vertrouwen zou ik er niet in hebben

ik zou eerst eens goed onderzoeken wat er aan de hand is, kwik fit moet je iig nooit meer heen gaan en die diagnose kan best kloppen maar veel vertrouwen zou ik er niet in hebben

Bedankt ^^, ik vind het ook een pracht exemplaar.

Toch zou ik ook nog antwoord willen hebben op mijn vraag.

Waar zou ik zo'n onderdeel kunnen vinden?

Rick

Bedankt ^^, ik vind het ook een pracht exemplaar.

Toch zou ik ook nog antwoord willen hebben op mijn vraag.

Waar zou ik zo'n onderdeel kunnen vinden?

Rick

een remdrukverdeler is een remdrukverdeler, lijkt mij dat iig binnen oldy opels wel eea past van andere modellen, mp afspeuren, big opels wellicht, obere te heerlen

maar, zou je wel blind varen op de kwik shit diagnose?

een remdrukverdeler is een remdrukverdeler, lijkt mij dat iig binnen oldy opels wel eea past van andere modellen, mp afspeuren, big opels wellicht, obere te heerlen

maar, zou je wel blind varen op de kwik shit diagnose?

het is verbazend dat ze een gebrek vaststellen aan een onderdeel dat ze niet kunnen leveren...

een vriend van me werkte ooit bij kwikfit als mecanieker, ze kregen een procentje op alles dat ze de klanten meer konden aansmeren dan waar ze voor kwamen....

het is verbazend dat ze een gebrek vaststellen aan een onderdeel dat ze niet kunnen leveren...

een vriend van me werkte ooit bij kwikfit als mecanieker, ze kregen een procentje op alles dat ze de klanten meer konden aansmeren dan waar ze voor kwamen....

Zit hier wel een losse remkracht verdeler op ?

Heb net een klein uurtje zitten zoeken maar kan er nergens een vinden, ook geen afbeelding.

Wordt lastig !

Zit hier wel een losse remkracht verdeler op ?

Heb net een klein uurtje zitten zoeken maar kan er nergens een vinden, ook geen afbeelding.

Wordt lastig !

De auto is nu bij een andere garage,

daar vertelden ze me dat er niets aan de hand is met de remdruk verdeler

to be continued..

Terug
Naar boven