• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel rekord station 2.6 vandaag nieuwe kleur gespoten

hoi gister blok er uit gehaald viel allemaal reuze mee eerst maar de bedrading proberen tereug te ztten allemaal met kaartjes komt ook wel goed

hoi wie ken mij vertellen hoelang de remslangen zijn voor mn opel rekord e 1 hep namelijk de remklauwen van een rekord e 2.2 + de schijven er zijn volgens mij van de 2.2 2 verschillende remklauwen ate+ delco wie ken mij hier wat info over geven gr baboe

hoi van de week niet veel gedaan drukdruk maar weet er iemand nog waar ik aan een nieuwe kachelradiateur ken komen beter maar gelijk vervangen nou ik er tog bij ken gr baboe

hoi van de week maar nieuw stuk in de balk gelast was net te smal maarja ging weer goed ook weer gedaan en de motor ruimte kleurtje gegeven besloten deze kleur maar te doen van mijn corsa

dat gaat niet volgens mij niet moet van een commendore station zijn die zijn niet te vinden volgens mij mischien zijn er andere optie mischien weet iemand anders wat ?

oke ga es kijken of er nog een commendore c ergens in de aanbieding staat liefs een sloper natuurlijk

hoi spuitwerk voor de motor ruimte is klaar nou maar is alles gaan overbouwen bedrading pedalen motor

vandaag efe de remmen er opgezet na een reviesieset er opgezet ate van de 2.2 was 1 bonkroest maar tog gemakkelijk gangbaar]maakt en het blok schoongemaakt voor de zekerheid maar nieuwe waterpomp er opgezet was wel nodig ook was stuk van de week remleidingen maken dan ken de motor er in gr baboe

@Freestyler wrote:ja, verschil zit in de binnenspiegel, bij e1 zit die aan het dak, bij e2 op de voorraam. maar wel onderling te wisselen.

Voortaan zit een mm verschil in e2 raam moet met e2 rubber, e1 met e1 rubber

Terug
Naar boven