• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel rekord station 2.6 vandaag nieuwe kleur gespoten

baboe

Post vaak
[ hoi van et weekend deze opel rekord 20 s gekocht station van de week maar es beginnen met et laswerk en strippen via internet nog 2 nieuwe schermen + nieuwe keienvanger gekocht

oke gaan we efe bekijken zouden dezij spiegels van een e2 op de e1 passen deuren zijn het zelfde volgens mij of ze passen weet ik niet gr baboe

wou wel een andere motor er in zetten of de 2.2 of wat hoger welke motor zou bijna plug en play zijn met wat aanpassingen wie heeft er nog wat ideeen over gr baboe

vandaag efe bekeken achter de voorschermen bij de veerpoten hep al 1 rechter binnen scherm gevonden nieuw nou nog een linker zien te vinden hier paar pic,s er van maar dit komt allemaal weer goed eerst deze kant maar doen durf de andere kant nog niet open te maken wacht wel als deze klaar is als iemand nog wat weet voor de linkerkant graag

gister een rekord gekocht met deze motor deze gaat er in komen werkt een stuk makkelijker alles is aanwezig om over te zetten + nog een hoop onderdelen die ik ken gebruyiken hep nog een nieuw binnen scherm op de kop kennen tikken van de week er maar in lassen voor de rest nog op zoek naar een linker binnen als ken gewoon nieuw of gebruikt

zooow.. die rekord is een mooi eindje verhuist !

die 2600 stond hier een week geleden nog ;)

succes met de werkzaamheden !

Hoe ga je dat met de versnellingsbak doen?

Als je de originele bak die bij de motor hoort gebruikt zit je volgens mij met het probleem dat je geen schuifstuk hebt.

Dit omdat je een stare achteras hebt en de aandrijfas wel heen en weer moet kunnen in de bak.

haha, toen ik zag.. rekord word 2.6 dacht ik al haast dat het om een blok ging hier uit de buurt :P

zit een omega interieur in die auto waar ie nu in hangt :P

hoi vandaag ouwe zooi uitgeslepen en nieuwe binnen scherm pas gemaakt en afgesteld pas allemaal keurig van de week efe aflassen dan de andere kant doen dan gelijk de nieuwe keienvanger er opzetten

gisteren nog maar 2 straalmachine gekocht mobile en straalcabine efe net een stukje geprobeert ging eigelijk beter dan verwacht maar moet er wel een soort tent over de auto heen zetten want et zand vliegt overal heen dat moeten we dus niet hebben maar schilt wel een heleboel krauw en schuurwerk met de hand

hoi ben nog op zoek naar een net interieur dus de vloerbedekking alleen zwart of blauw of grijs moet wel izgst zijn stoelen hoeft niet maar mag wel. hoor et wel gr baboe deze set moet er in komen moet alleen nog kijken of het er in past had ik nog liggen komen uit een Mercedes c bj 2008 station nog geen tijdt om te kijken maar zien we wel ken ook nog efe kijken of ze ergens de zijpanelen kennen bekleden grijs

Terug
Naar boven