• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel rekord station 2.6 vandaag nieuwe kleur gespoten

hoi vandaag laatste poging gewaagt andere bak gehaald had 70.000 km gelopen gemonteert met het koppelingset wat in de die bak zat + druklager waS TOTAAL andere lager maar afijn alles goed gelukkig geen gezoem meer de 3 nieuwe druklagers die ik had besteld was gewoon anders dan die er nu inzet vreemd allemaal maar et is goed so gr baboe

ken je wel zeggen enige waar ik op kom druklagers waar te veel verschil in zat of de 2 bakken die ik had r25r28 allebei versleten

weet iemand of ik de elecrice ramen met motor en bedrading over ken zetten in de rekord e hep toevallig een vectra b station staan

Denk dat van een Vectra niet gaat passen. Maar Rekord/ Commodore werden wel met electrische ramen geleverd. Misschien dat van een Senator ook wel past.

dat weet ik ja maar dit hep momenteel liggen ja met wat aanpassingen gaat et mischien lukken zal van de week es kijken of et gaat

Monza ghuru in duitsland eens een mail sturen, vragen voor senator A. Past 1 op 1 in de rekord.

Vec b zou ik niet aan beginnen.

hoi vraagje ben op zoek naar .een onderdruk doos liggen Deze regelt je dual ram systeem. Bij de 3.0 24v motoren zit deze tegen het schutbord geschroefd. Daar lopen 2 vacuumslangetjes naar toe. Is bij de 2.6 dual ram volgens mij ook zo.nog een nieuwe brug aangeschaft een lekkere brede Gr baboe

niemand wat info ? over de onderdruk doos ken zelf weinig vinden hier over mischien iemand weet of er een 2.6 op de sloop staat of so ? gr baboe

hoi nou hep ik een vacuum doos gevonden om het dual ram systeem te regelen maar ken de stekker niet vinden wie ken mij dit vertellen

@baboe wrote:gisteren mn maatje wou de rekord verplaatsen maakte waarschijnlijk verkeerde beweging met het uitrijden van de loods en knalde tegen stilstaande auto op was totaal van de kaart wist niet meer precies wat er gebeurde maar afijn foutje ken gebeuren nou opzoek naar keienvanger en andere motorkap mag ook diesel kap zijn rekord was bijna zo goed als klaar voor et spuiten verder nog niks aan de koppeling gedaan weet et niet meer efe rust geven de koppeling voorlopig op hold als er iemand wat weet keienvanger en motorkap gr baboe

Sjees, dat is erg zeg. Zou er niet aan moeten denken met mijn project

rekord is klaar voor te spuiten deze week mischien iemand die weet waar ik langere kartelbouten ken krijgen voor een normale prijs hep er 20 nodig eventueel met moeren 12x1.50 gr baboe

hoi vanmorge nieuwe kleur er opgezet 1 zakker morge efe er uitpoetsen voor de rest goed gelukt helaas weinig tijdt om op te bouwen mooi voor de winter

Terug
Naar boven