• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

Gisteravond in vriezenveen kruising hammerweg-daarleveenseweg een senator of een monza met volgens mij pn in het kenteken met een aanhanger erachter

Gespot op Zaterdag 07-03-09 een mat zwarte Opel Commodore, heb achter hem gezeten vanaf Heibloem tot horn rond 11:00. Zeer mooie auto.

origineel gepost door cooperdude

vorige week bij de onderdelenbeurs....

DSC00034.jpg

DSC00035.jpg

en ja... een echte V8. Logo's in ieder geval, niet lopend/rijdend gehoord...

DSC00037.jpg

die paase monza op de vrachtwagen is van mij geweest ik heb die in gevoert en verkocht nu had ik hem laast weer terug gekocht en nu weer verkocht rij nu in hengelo overijssel super auto

Gespot: Met een nieuw kenteken.. Industrieterrein Blerick, moest een vrachtwagen onderdeel hebben en had em dr ef langs geparkeerd...

Senator 3.0..

Senator.jpg

Iemand?

Sjupke`

Meen Ghanz gezien te hebben in Coevorden...

In ieder geval was het een Matzwarte Senator A met andere velgen eronder. Stond als je (ken de namen niet daarzo) van het station naar de AH rijdt even verderop aan de linkerkant.

('k was op vakantie daarzo)

Die blauwe rekord station( is trouwens een rekord-c caravan) is niet meer in panningen maar nu in weert.

Het is mijn nieuwe aanwinst.

Het vergt wel weer wat laswerk,maar dat is geen probleem.

Mijn eigen c kadett coupe is na een aanrijding een halve meter korter geworden en er moest dus weer een andere auto bij komen.

En dat mag dan alleen maar een oldie van opel zijn.

Het was geen GSE want een Monza A1 gse is nooit gemaakt.

Staat er wel op ( moet nog verwijdert worden ).

Het was de mijne die je gezien hebt.

Leuke kadett trouwens met heftige sound.:thumbup

Vandaag in Arnhem:

Ik zat op school, keek naar buiten (Lange Water heet die weg daar) en daar kwam een zilveren Monza voorbij, zag er mooi uit! Was rond 2 uur volgens mij.

@astrawez wrote:@champo wrote:Was zeker rond 15:15/15:30? Ik was toen onderweg naar Tiel en Geldermalsen en kwam net van het werk in Wageningen.

Ik zag in Geldermalsen trouwens nog een blauwe Senator staan op het industrie terrein.

Die tijd klopt wel idd. Ik zou om 15:00u in Elst zijn om mijn Vectra te kopen. Ik was er pas om 15:30/15:45.

Ik reed in een verlaagde zwarte Corsa B GSI met embleemloze grill en zwarte koplampen (misschien is dat je opgevallen).

Volgens mij was je toen de verkeerslichten al voorbij en had je net een flauwe bocht naar rechts gehad. Ik zat t.h.v. een afslag. Dan heb ik je inderdaad ook gezien denk ik.

Die Senator A2 op de foto een heel stuk hierboven ken ik goed.

Is een A2 met 30E en 265 en digitaal daschbord is een zwitserse import,die auto is punt en punt en punt gaaf,nooit aan gelast of niks,is pas in 2009 op kenteken gezet en heeft er er LPG in,omdat ie uit zwitserland komt en pas in 2009 belastingvrij was is ie rond begin jan op kenteken gekomen.

Eigenaar komt uit Venray John en is een super kerel,heb er vaker wat van gekocht en verkocht.

Neej zijn echte Opel velgen, zitten oa onder de monza en de senator, maar ook onder Ascona en Manta 400, Bitter gebruikte ze idd ook onder sc omdat die op het zelfde onderstel staat als de Senator / Monza.

origineel gepost door Astraman

Neej zijn echte Opel velgen, zitten oa onder de monza en de senator, maar ook onder Ascona en Manta 400, Bitter gebruikte ze idd ook onder sc omdat die op het zelfde onderstel staat als de Senator / Monza.

dit zijn geen orginele monza senator wielen

die zijn kleiner en loopt de rand anders

dit zijn 400 wielen of bitter met opel logo

Terug
Naar boven