• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Signum Travel Assistent; Handig of lastig?

marcooh

Post weinig
Ben benieuwd naar jullie ervaring met zo'n Travel Assistent!

Is ie handig alleen voor vakantietrips of zit ie alleen maar in de weg?

Ik wil ff jullie mening polsen voordat ik m evt. ga bestellen bij de dealer.

Groet, M@rco

Hoi Peter, heb gelijk ff gekeken maar zo'n stekker voor het omklapmechanisme heb ik er niet in zitten.

Ga je tip van die 12voltstekker wel toepassen als we de assistent hebben.

Verder ieder bedankt voor de tips en info!

Groet, M@rco

Hoi Peter, heb gelijk ff gekeken maar zo'n stekker voor het omklapmechanisme heb ik er niet in zitten.

Ga je tip van die 12voltstekker wel toepassen als we de assistent hebben.

Verder ieder bedankt voor de tips en info!

Groet, M@rco

Handig !

Zit er bij mij bijna altijd in. Maar is er ook binnen 1 minuut weer uit te halen.

Altijd koud drinken bij je. Plateautjes zijn heel handig voor de kids om te tekenen, of happy meal op te zetten !

Ik zou alleen ff op ebay of MP kijken , daar zijn ze tussen de 100 en 200 euro. Bij de dealer velen malen meer !!

Handig !

Zit er bij mij bijna altijd in. Maar is er ook binnen 1 minuut weer uit te halen.

Altijd koud drinken bij je. Plateautjes zijn heel handig voor de kids om te tekenen, of happy meal op te zetten !

Ik zou alleen ff op ebay of MP kijken , daar zijn ze tussen de 100 en 200 euro. Bij de dealer velen malen meer !!

Hiervoor moet je toch ook een montage plaat hebben, om deze te kunnen monteren. Ik dacht dat deze niet meer te bestellen was bij de VOD. Ik heb dit ook maar ergens gelezen dus ik weet niet wat hiervan waar is.

Hiervoor moet je toch ook een montage plaat hebben, om deze te kunnen monteren. Ik dacht dat deze niet meer te bestellen was bij de VOD. Ik heb dit ook maar ergens gelezen dus ik weet niet wat hiervan waar is.

Tevens zou ik eerst checken of je een aansluiting onder je achterbank hebt zitten om het ding electrisch aan te sluiten.

Ik had er ook bijna eentje aangeschaft, terwijl ik niet de mogelijkheid heb om 'm aan te sluiten. Deze aansluiting zit helaas niet standaard in iedere Signum.

GrtN!

STiGGEL

@DennisD wrote:Hiervoor moet je toch ook een montage plaat hebben, om deze te kunnen monteren. Ik dacht dat deze niet meer te bestellen was bij de VOD. Ik heb dit ook maar ergens gelezen dus ik weet niet wat hiervan waar is.

Tevens zou ik eerst checken of je een aansluiting onder je achterbank hebt zitten om het ding electrisch aan te sluiten.

Ik had er ook bijna eentje aangeschaft, terwijl ik niet de mogelijkheid heb om 'm aan te sluiten. Deze aansluiting zit helaas niet standaard in iedere Signum.

GrtN!

STiGGEL

@DennisD wrote:Hiervoor moet je toch ook een montage plaat hebben, om deze te kunnen monteren. Ik dacht dat deze niet meer te bestellen was bij de VOD. Ik heb dit ook maar ergens gelezen dus ik weet niet wat hiervan waar is.

Stiggel, gewoon lid worden. Er staat ZOVEEL informatie op dat forum, daar ga je echt geen spijt van krijgen. Zeker met betrekking tot de 1.9 motoren staat er veel op.

Stiggel, gewoon lid worden. Er staat ZOVEEL informatie op dat forum, daar ga je echt geen spijt van krijgen. Zeker met betrekking tot de 1.9 motoren staat er veel op.

De bevestingingsplaat is sowieso wel te krijgen , want die heb ik vorige maand besteld. De andere onderdelen waren me iets te duur , dus heb ik een kabeltje met 12V.-plug aan de travelassist gemaakt en die steek je dan in de 12v-kontakt achterin je middenconsole.

De bevestingingsplaat is sowieso wel te krijgen , want die heb ik vorige maand besteld. De andere onderdelen waren me iets te duur , dus heb ik een kabeltje met 12V.-plug aan de travelassist gemaakt en die steek je dan in de 12v-kontakt achterin je middenconsole.

Bedankt voor de tips allemaal!

Ik kijk eerdaags ff onder de achterbank om te kijken of ik die aansluiting tegenkom.

Groeten, M@rco

Terug
Naar boven