• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel testdag 2011

@jblfreak wrote:ja alleen niet als je een andere motor er in hebt (kadett E gsi V6)

dit jaar naar een andere dealer wan t Gorinchem kreeg k geen winterplan

Zal het niet per dealer verschillen?

Heb eens een Kadett met o.a. een radiateur uit een c30ne, Koni schokdempers, en een Sebring uitlaat van voor tot achter (is natuurlijk wat anders dan een ander blok) laten keuren. Heb specifiek gevraagd hoe het zat bij het eventueel stuk gaan van de radiateur, en dat was geen probleem aangezien het een Opel onderdeel was.

@noci wrote:Die Opel aanbieding geld voor alle opels en is elk jaar, de eerste zaterdag van November.

ik ben 4 jaar geleden met mijn Manta uit 1987 heen geweest, puur voor de lol,

behalve de niet-opel-accu was alles goed,

maar ze wisten niet of ze mij een garantieformulier konden verkopen.. wegens de leeftijd van mijn auto..

dat moesten ze dan eerst uitzoeken.. :hmmz

@noci wrote:Die Opel aanbieding geld voor alle opels en is elk jaar, de eerste zaterdag van November.

maar ze wisten niet of ze mij een garantieformulier konden verkopen.. wegens de leeftijd van mijn auto..

@mantamartin wrote:@noci wrote:Die Opel aanbieding geld voor alle opels en is elk jaar, de eerste zaterdag van November.

Raar, mijn kadett (1986) had vorig jaar een winterplan gehad (was gedaan door de vorige eigenaar) en dit jaar krijgt hij hem ook. Er staat volgensmij nergens wat de maximale leeftijd van de auto mag zijn....

@mantamartin wrote:@noci wrote:Die Opel aanbieding geld voor alle opels en is elk jaar, de eerste zaterdag van November.

Raar, mijn kadett (1986) had vorig jaar een winterplan gehad (was gedaan door de vorige eigenaar) en dit jaar krijgt hij hem ook. Er staat volgensmij nergens wat de maximale leeftijd van de auto mag zijn....

Auto in goede staat behalve een domme fout na:

De monteur heeft te enthousiast twee vinkjes bij de koppeling ingevuld goed en te repareren.

Daarnaast moeten de remblokken voor vervangen worden en er is een ruitenwisser achter geplaatst. Beetje ruitensproeier gevuld. En de accu schijnt geen datum te hebben met andere woorden vreemde accu voor hun. Verder ga ik nu trug naar de dealer voor de koppeling de certificaat heb ik laten liggen niet nodig.

Auto in goede staat behalve een domme fout na:

De monteur heeft te enthousiast twee vinkjes bij de koppeling ingevuld goed en te repareren.

Daarnaast moeten de remblokken voor vervangen worden en er is een ruitenwisser achter geplaatst. Beetje ruitensproeier gevuld. En de accu schijnt geen datum te hebben met andere woorden vreemde accu voor hun. Verder ga ik nu trug naar de dealer voor de koppeling de certificaat heb ik laten liggen niet nodig.

@Astraman wrote:Dan kun je het beste s'morgens gaan. Stond er om half negen al, was nummer 8, tien uur was ik weer onderweg. Maar zonder problemen door de keuring heen. Alleen hoesje van de stuurkogel voor was ingescheurd dus daar fiks ik voor de winter even een nieuwe voor maar dat was geen probleem voor de check.

En hoesje besteld....maandag gaat ie erop en dan ist weer in orde. king:

@Astraman wrote:Dan kun je het beste s'morgens gaan. Stond er om half negen al, was nummer 8, tien uur was ik weer onderweg. Maar zonder problemen door de keuring heen. Alleen hoesje van de stuurkogel voor was ingescheurd dus daar fiks ik voor de winter even een nieuwe voor maar dat was geen probleem voor de check.

En hoesje besteld....maandag gaat ie erop en dan ist weer in orde. king:

Ben wel eens met mijn verlaagde C Kadett bij Motorhuis in Santpoort Noord geweest. Kon niet, want ze hadden geen verlaagde brug... Toch maar keuren, konden ze het chassisnummer niet invoeren. "hoe kan dat nou, dit chassisnummer is niet goed hoor, het is veel te kort..."

Groeten, MArk

Ben wel eens met mijn verlaagde C Kadett bij Motorhuis in Santpoort Noord geweest. Kon niet, want ze hadden geen verlaagde brug... Toch maar keuren, konden ze het chassisnummer niet invoeren. "hoe kan dat nou, dit chassisnummer is niet goed hoor, het is veel te kort..."

Groeten, MArk

ik ben ook langs geweest maar geen goed keuring

stond er om 5 over 9 al was 6 de of zo.

*de radiateur zweet was afkeur koste €235 niet gedaan dus ik zelf wel.

*de 4de cilinder loopt niet goed mee.maar laat mijn garage er naar kijken als hij apk moet 24-12-2011

*schokdempers achter redelijk maaer die zijn pas 2 maanden oud slap gelul dus

de rest was goed of redelijk

michel

ik ben ook langs geweest maar geen goed keuring

stond er om 5 over 9 al was 6 de of zo.

*de radiateur zweet was afkeur koste €235 niet gedaan dus ik zelf wel.

*de 4de cilinder loopt niet goed mee.maar laat mijn garage er naar kijken als hij apk moet 24-12-2011

*schokdempers achter redelijk maaer die zijn pas 2 maanden oud slap gelul dus

de rest was goed of redelijk

michel

Dan kun je het beste s'morgens gaan. Stond er om half negen al, was nummer 8, tien uur was ik weer onderweg. Maar zonder problemen door de keuring heen. Alleen hoesje van de stuurkogel voor was ingescheurd dus daar fiks ik voor de winter even een nieuwe voor maar dat was geen probleem voor de check.

Terug
Naar boven