• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Tigra GESPOT

Vandaag een gele tigra bij de Mac in heerlen gespot was rond half 6 kwart voor 6 ertussenin. Denk niet dat hij mij gezien heeft want er kwam een vrachtwagen tussen te staan.

miss iemand van hier?

net gespot op de parkeerplaats bij het CBS gebouw heerlen een paars/blauwe Tigra (standaard) met 41 in het kenteken en iets verderop een Zwarte met een klein spoilertje achterop met 55 in het kenteken. Miss iemand van hier?

[rquote=1914297&tid=61311&author=dabok]"Stemming: ik ben niet nieuwsgierig ik wil alleen maar alles weten" , zegt genoeg lijkt me ;) ![/rquote]

Haha idd;);):P

ik kom regelmatig een tigra tegen in helmond,

op de achterraam staat groot "remus racing"

iemand van hier?

Tigra Groen metallic gespot in Oudenbosch, we reden langs elkaar bij de rotonde, ik reed helaas niet in mijn Tig maar in de Genesis.

gisteren rond 3 uur

Nautilus Blue tigra gespot in beek op het industrie terein bij de praxis.

met chrome kenteken plaat houder .

en een blauwe met heldere achterlichten en eens soort van honing graat velgen bij de stoplichten in beek richting geleen .

ik was met un caddy :P

Sinds kort rijd ik in regio amsterdam ook met een tigra (`95).

Wie is daar ook waar ik goeie tips kan van krijgen? (en kan trakteren op een kopje koffie)

Vandaag een tigra gespot, stond achter me toen ik in een smal straatje me busje van me werk aant in en uit laden was. zat heel zenuwachtig te tuuteren. Zat een blondine achter het stuur, iemand van hier? Was vlakbij den haag.

gisteravond achter de action op parkeerplaats in hoogeveen een zwarte tig gezien, ik heb onze auto er ff naast gezet.

misschien kwam de eigenaar nog.........m,n vvrouwtje kwam terug van de winkel keek er na, mmmm zegt ze das een mooie en sportieve auto (ze had namelijk nog niet een tig van dichtbij gezien) ik grijnsde ff in mezelf en zei jip zo,n auto krijgen wij straks ook.

eind mei halen wij onze tjg op.

ik ben benieuwt door wie wij gezien worden eind mei.

27 mei rijden we van Ede naar Zeist toe. en van zeist naar Hoogeveen

vandaag naar alkmaar en egmond geweest, wij hebben 1 gele 1 blauwe en 1 grijse tigra gezien.

3 op een dag, de blauwe stond in alkmaar waar wij de crx van onze zoon op gingen halen.

de gele zachen we rijden tegen 9:30 richting alkmaar maar waar weet ik niet meer.

en de grijze stond op de parkeer plaats in egmond aan zee.

Kent iemand deze tigra ook.

Heb hem begin 2009 verkocht en ben eigenlijk wel benieuwd naar de auto.

Deze tigra gaat het om.

1185504014_5_ftnX.jpeg

608492334_5_qJEQ.jpeg

Mocht iemand iets weten lees ik het wel in dit topic.

Niet gezien, ziet er wel strak uit hoor!

En is sindsdien niet veranderd van eigenaar zo te zien (RDW)..

[rquote=1920079&tid=61311&author=niles]Kent iemand deze tigra ook.

Heb hem begin 2009 verkocht en ben eigenlijk wel benieuwd naar de auto.

Deze tigra gaat het om.

1185504014_5_ftnX.jpeg

608492334_5_qJEQ.jpeg

Mocht iemand iets weten lees ik het wel in dit topic.[/rquote]

Ik had hem zelf ook al wel in de gaten gehouden op RDW.

Heb de auto verkocht nadat ik er een aanrijding mee heb gehad in september 2008.

Vind het nog steeds zonde,dus was gewoon even benieuwd of iemand op dit forum de tigra kon.

Ik had hem zelf ook al wel in de gaten gehouden op RDW.

Heb de auto verkocht nadat ik er een aanrijding mee heb gehad in september 2008.

Vind het nog steeds zonde,dus was gewoon even benieuwd of iemand op dit forum de tigra kon.

Aah oke, nee ik ken hem voor zover niet, maar we hebben ook pas sinds kort een Tiegje haha!

Heb van te voren altijd een Corsa B gereden, dus op dat forumgedeelte actief geweest (Tieg is ook eigenlijk voor de vriendin)..

[rquote=1920254&tid=61311&author=niles]Ik had hem zelf ook al wel in de gaten gehouden op RDW.

Vind het nog steeds zonde,dus was gewoon even benieuwd of iemand op dit forum de tigra kon.[/rquote]

Terug
Naar boven