Swagbraham
Lid
Hoi allemaal,
Gisteren mijn eerste auto gekocht.
Opel Vectra 1.8 GTS uit 2005. (online zie ik Vectra C staan)
Ten eerste is het een super fijne auto, verliefd op het uiterlijk, rijd lekker, zit lekker, super tevreden.
Boven de 100km/h is net alsof je over de weg glijdt <3
Voor zover ik kan zien ziet alles er ook top uit, alleen heb ik 2-3 vraagjes.
1. Mijn versnellingspook (knop en materiaal er omheen) is versleten. Hoe vindt ik de juiste artikelen?
2. Motormanagement lampje brand, ondernemen zei dat komt omdat de vorige eigenaar altijd 95 getankt heeft?
Ik laat hem vanavond uitlezen, dus "to be continued" Is dat normaal?
3. Ik heb tot nu toe alleen Diesel bedrijfswagens gereden (vivaro/ford connect etc) maar de Vectra
hapert een beetje tussen de 1000 en 2000 toeren in de 1e en 2e versnelling en als ik gas los laat.
Nu kan ik gewoon niet gewend zijn aan een benzine auto natuurlijk, maar zouden het ook de bougies/iets anders kunnen zijn?
(ook hier uitlezen is wijsheid natuurlijk dus "to be continued 2.0)
En natuurlijk even een foto van mijn trotse paardje.
Gisteren mijn eerste auto gekocht.
Opel Vectra 1.8 GTS uit 2005. (online zie ik Vectra C staan)
Ten eerste is het een super fijne auto, verliefd op het uiterlijk, rijd lekker, zit lekker, super tevreden.
Boven de 100km/h is net alsof je over de weg glijdt <3
Voor zover ik kan zien ziet alles er ook top uit, alleen heb ik 2-3 vraagjes.
1. Mijn versnellingspook (knop en materiaal er omheen) is versleten. Hoe vindt ik de juiste artikelen?
2. Motormanagement lampje brand, ondernemen zei dat komt omdat de vorige eigenaar altijd 95 getankt heeft?
Ik laat hem vanavond uitlezen, dus "to be continued" Is dat normaal?
3. Ik heb tot nu toe alleen Diesel bedrijfswagens gereden (vivaro/ford connect etc) maar de Vectra
hapert een beetje tussen de 1000 en 2000 toeren in de 1e en 2e versnelling en als ik gas los laat.
Nu kan ik gewoon niet gewend zijn aan een benzine auto natuurlijk, maar zouden het ook de bougies/iets anders kunnen zijn?
(ook hier uitlezen is wijsheid natuurlijk dus "to be continued 2.0)
En natuurlijk even een foto van mijn trotse paardje.