• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra B

xenon in de standaard vectra lampen kan wel, beste is orginele xenon unit kopen en anders de valeo lampen kopen met een kapje voor het lampje zelf.

Erwin

Vandaag weer wat aan de Vec gedaan. Heb het infoschermpje ( in mijn geval Tid ) vervangen. Bij de oude vielen er namelijk pixels weg. Foto's volgen vanavond wel :D

xenon in de standaard vectra lampen kan wel, beste is orginele xenon unit kopen en anders de valeo lampen kopen met een kapje voor het lampje zelf.

Erwin

@Erwin1987 wrote:xenon in de standaard vectra lampen kan wel, beste is orginele xenon unit kopen en anders de valeo lampen kopen met een kapje voor het lampje zelf.

Erwin

Okeee, de originele xenonlampen kosten een vermogen. Of weet je misschien waar je ze goedkoper kunt krijgen?

@Erwin1987 wrote:xenon in de standaard vectra lampen kan wel, beste is orginele xenon unit kopen en anders de valeo lampen kopen met een kapje voor het lampje zelf.

Erwin

Okeee, de originele xenonlampen kosten een vermogen. Of weet je misschien waar je ze goedkoper kunt krijgen?

volgens mij staan ze hier in het marktplaats gedeelte voor 250 euro ergens maar je moet ook de stekkers erbij hebben en het aansluitschema, en je moet het oogje bij het knipperlicht weghalen.

anders op ebay kijken.

Erwin

Terug van vakantie, en dus maar is verder aan de Vec. Nog steeds zit die xenonverlichting in mn hoofd, dus besloten om maar eens onderdelen te verzamelen. Nu heb ik dus gelezen dat de xenonlampen van een b2 een andere aansluiten hebben dan lampen van een b1. Iemand die toevallig weet waar je die verloopstekkers kunt kopen?

volgens mij staan ze hier in het marktplaats gedeelte voor 250 euro ergens maar je moet ook de stekkers erbij hebben en het aansluitschema, en je moet het oogje bij het knipperlicht weghalen.

anders op ebay kijken.

Erwin

ik heb de orginele stekker eraf geknipt en de xenon stekker eraan gesoldeerd, krimpkous eromheen en klaar.

Erwin

Terug van vakantie, en dus maar is verder aan de Vec. Nog steeds zit die xenonverlichting in mn hoofd, dus besloten om maar eens onderdelen te verzamelen. Nu heb ik dus gelezen dat de xenonlampen van een b2 een andere aansluiten hebben dan lampen van een b1. Iemand die toevallig weet waar je die verloopstekkers kunt kopen?

ik heb de orginele stekker eraf geknipt en de xenon stekker eraan gesoldeerd, krimpkous eromheen en klaar.

Erwin

@Erwin1987 wrote:ik heb de orginele stekker eraf geknipt en de xenon stekker eraan gesoldeerd, krimpkous eromheen en klaar.

Erwin

Die kun je neem ik aan niet op de sloop halen?

@Erwin1987 wrote:ik heb de orginele stekker eraf geknipt en de xenon stekker eraan gesoldeerd, krimpkous eromheen en klaar.

Erwin

Die kun je neem ik aan niet op de sloop halen?

bezig met een roestplek bij de passagiersdeur (schade dat door de vorige eigenaar nooit is gerepareerd), maar ik hou dus een hoop verf over. Mijn idee is om het e.e.a. in kleur te gaan spuiten.

De deurgrepen en de deurlijsten. Hoe moet ik de deurgrepen overspuiten? En als ik op ebay een setje gekleurde deurlijsten koop, hoe kan ik die precies overspuiten? Ik neem aan dat dat dus anders is dan bij metaal en daarom vraag ik het dus even :thumb

Terug
Naar boven