• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra B

hele tijd niks gepost, druk gehad met school enz.

Heb nog even een mooi plaatje geschoten van de Vec:

Uploaded with ImageShack.us

verder kan ik eindelijk beginnen met rijlessen, door die regeling, dus in April (als ik 18 wordt) zien jullie mij eindelijk op de weg met de Vec!

@HofsOpel wrote:ziet er goed uit Erwin, vooral in combinatie met dat lederen interieur van je :thumb

Is het een moeilijke klus? En weet je toevallig ook iets van die verlichte zonnekleppen, zit dat voorbereid?

HofsOpel

DSCN0489.jpg

die bedoel je ?

en nee zat niet voorbereid bij mij heb de kabels van de aansteker gebruikt aan een standaard relais van de velba dus ze gaan alleen aan op contact, voor de rest simpel klusje.

Erwin

Vandaag langs de sloop geweest en een middenconsole gehaald met armsteun.

De console is niet zo mooi meer, maar is het mogelijk om alleen de armsteun over te zetten op mijn Vec?

hele tijd niks gepost, druk gehad met school enz.

Heb nog even een mooi plaatje geschoten van de Vec:

Uploaded with ImageShack.us

verder kan ik eindelijk beginnen met rijlessen, door die regeling, dus in April (als ik 18 wordt) zien jullie mij eindelijk op de weg met de Vec!

Met de armsteun is het gelukt. Nu heb ik wel een nieuwe vraag. Is het normaal dat in het midden alleen de bediening van de verwarming en de ECO-knop verlicht zijn? want de knoppen van de achterruitverwarming en circulatie zijn bij mij niet verlicht.

Vandaag langs de sloop geweest en een middenconsole gehaald met armsteun.

De console is niet zo mooi meer, maar is het mogelijk om alleen de armsteun over te zetten op mijn Vec?

hoort wel zo te zijn.

heb hier nog wel een mooie middenconsul met armsteun voor je ligge. ook heb ik wel een set glade deurgrepen liggen. alleen in een rooie kleur

alle knoppen in het middenpaneel zijn voorzien van nachtverlichting, deze is helaas alleen vaak kapot..

Willem

Met de armsteun is het gelukt. Nu heb ik wel een nieuwe vraag. Is het normaal dat in het midden alleen de bediening van de verwarming en de ECO-knop verlicht zijn? want de knoppen van de achterruitverwarming en circulatie zijn bij mij niet verlicht.

@teungts wrote:hoort wel zo te zijn.

heb hier nog wel een mooie middenconsul met armsteun voor je ligge. ook heb ik wel een set glade deurgrepen liggen. alleen in een rooie kleur

Armsteun heb ik al op de kop getikt, en die gladde deurstrepen heb ik het liefst in groen, maar ik hou zi in mn achterhoofd!

hoort wel zo te zijn.

zitten in de schakelaars gesoldeerd, officieel moet je heel de schakelaar vervangne, maar als je handig ben kan je er wel een t5 lampje in solderen..

Willem

alle knoppen in het middenpaneel zijn voorzien van nachtverlichting, deze is helaas alleen vaak kapot..

Willem

@teungts wrote:hoort wel zo te zijn.

Armsteun heb ik al op de kop getikt, en die gladde deurstrepen heb ik het liefst in groen, maar ik hou zi in mn achterhoofd!

@wim-v6 wrote:zitten in de schakelaars gesoldeerd, officieel moet je heel de schakelaar vervangne, maar als je handig ben kan je er wel een t5 lampje in solderen..

Willem

okee bedankt! Ga ik dr maar is mee aan de slag..

zitten in de schakelaars gesoldeerd, officieel moet je heel de schakelaar vervangne, maar als je handig ben kan je er wel een t5 lampje in solderen..

Willem

@HofsOpel wrote:@Darkspy Hahaha, ja dat lampje brand wel als je hem indrukt. Rijbewijs mag ik over precies 3 weken op mn verjaardag gaan proberen te halen. Eigenlijk heb ik nog geen plannen over een spoiler, eerst maar eens mooie zomervelgen ;)

:P Ik wens je heel veel succes met je rijbewijs te behalen ! Komt vast wel goed :thumb

Inderdaad mooie velgen maakt auto direct mooier ! Ik zit hier zelf met Winterbanden.

Moet ook eens kijken naar leuke goedkope velgen :angel En natuurlijk over op zomerbanden :hmmz

@wim-v6 wrote:zitten in de schakelaars gesoldeerd, officieel moet je heel de schakelaar vervangne, maar als je handig ben kan je er wel een t5 lampje in solderen..

Willem

okee bedankt! Ga ik dr maar is mee aan de slag..

Misschien leuk om te vermelden, maar ik ben inmiddels al 2 maanden in het bezit van een rijbewijs (jaja, in één keer gehaald :thumb ) En ik moet zeggen dat de Vectra echt HEERLIJK rijdt!

@HofsOpel wrote:@Darkspy Hahaha, ja dat lampje brand wel als je hem indrukt. Rijbewijs mag ik over precies 3 weken op mn verjaardag gaan proberen te halen. Eigenlijk heb ik nog geen plannen over een spoiler, eerst maar eens mooie zomervelgen ;)

:P Ik wens je heel veel succes met je rijbewijs te behalen ! Komt vast wel goed :thumb

Inderdaad mooie velgen maakt auto direct mooier ! Ik zit hier zelf met Winterbanden.

Moet ook eens kijken naar leuke goedkope velgen :angel En natuurlijk over op zomerbanden :hmmz

Terug
Naar boven