• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Origineel gepost door Hawke

Vandaag in Nijverdal, AliGSI.

Wat kan een auto toch positief opvallen :P.

Afgelopen nacht in Uelsen (discotheek Zak). Hij staat er nog steeds mooi bij ;).

Niet dat deze vectra A zo'n opvallende verschijning is, maar vooral het bordje viel me op :

(vandaag gespot op de selfkant tussen brunnsum en Koningsbosch)

Origineel gepost door Hawke

Zodat de bumperklevers iets hebben om te lezen? :)

Ik denk het....:P

Gelukkig stonden we stil voor een rotonde en heeft mijn camera een zoomlens :D:D:D

Vrijdag op de terugweg van mn werk net na 12 uur 's middags een uitgebouwde kanariegele vectra a met lexuslook lampen en shogun kofferspoiler gespot net buiten Nieuw Bergen.

Vanochtend op de Engelenkampstraat in Sittard thv het postkantoor een bordeaux rode A-vec met Engeloogjes (hoe toepasselijk in deze straat). Rond 8:05 uur.

Origineel gepost door InjectTheVenom

Vrijdag op de terugweg van mn werk net na 12 uur 's middags een uitgebouwde kanariegele vectra a met lexuslook lampen en shogun kofferspoiler gespot net buiten Nieuw Bergen.

Dat zal Vectrace wel geweest zijn gok ik :vertag

Origineel gepost door Flintstone

Maasniel zo te zien :P

De combinatie van de abnamro pinnert en de CZ lichtbalk veraden het zeker ?

vanmiddag rond twee uur op de A2 ter hoogte van de Zaltbommelse brug een zwarte vectra B...rieger voorlip en een achterlip, sportuitlaat met lekker geluidje en strakke velgen...zag er heel mooi uit!:thumbup

kenteken was iets van PD-BN-51.. iets in die trent...de BN klopt iig wel en 51 ook.. Dacht et wel te kunnen onthouden haha nou niet dus :P

Origineel gepost door PAASHAAS

Origineel gepost door Flintstone

Maasniel zo te zien :P

De combinatie van de abnamro pinnert en de CZ lichtbalk veraden het zeker ?

Ik zag het eerst aan de straatstenen (ja sorry, een tik van me). Na foto 2 foto 1 nog eens bekeken en toen pas wist ik het zeker door de CZ, en daarna zag ik pas de pinnert

Origineel gepost door PAASHAAS

tis wel geen hollander maar wel een dikke bak :

Nog geen half uur geleden gespot in Roemond

zeker een strakke dikke station.

Schaf dan maar een nieuwe bril aan joh :P... wij (Crazy Opel Drivers) stonden aan de kant van de Middenweg (die grote weg wat afgesloten was) tegen het hek naast zo'n Amerikaanse bak. Eigenlijk tegenover die mooie blauwe Tigra. :jerry

Gespot 19.50 op de cederlaan een zwarte vectra B hatchback donkere ramen achter,verlaagd en dacht 5 spaaks velgen en een motoruitlaat LV-DD-** zat een jonge meidje in:wors

Origineel gepost door piet

HE PAASHAAS THANKS VOOR JE COMPLIMENT MAAR IK HEB JOU NIET GEZIEN??? OF MOET IK EEN NIEUWE BRIL GAAN AANSCHAFFEN:hmmz:D

Geeft niet kerel ik heb JOUW ook niet gezien...je Vectra wel zoals je ziet :P

Anders kom je maar eens handjes schudden op onze maandelijkse meet and greet op het Ac restaurant Nederweert (A2) einde van de maand.....:thumbup

Of ga je aanstaande vrijdag mee naar de MAC meet in Veldhoven ? Is ook gesjellig :vertag:thumbup

als ik tijd heb kom ik wel een keer mee met ivan en bianca;),ja klopt trouwens wat flinstone zei jullie stonden daar maar heb er verder niet bij stil gestaan dat jullie dat waren:)

Terug
Naar boven