• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Ik had nooit gedacht hier in mijn boerendorpje en een eind erbuiten ooit een vectra OPC tegen te komen, maar deze middag was het wel zover! Enkel jammer van de trekhaad, maar toch blijft het een zalige wagen! Enkele fotokes:

Afb007.jpg

Afb006.jpg

Afb005.jpg

mvg,

Matthi

Inderdaad :-). En ik vind het een prachtig kleur het OPC-Blauw ;-).

Er waren mensen die me stonden aan te kijken dat ik foto's aan het maken was van een auto op die parking, maar ik dacht whatever, dit is wss een van de weinige keren in mijn leven dat ik een vectra OPC zie, dus laat ze maar denken.

Ik was vanmiddag rond 1 uur in zaandam bij de hemkade en hij kwam net de hoek om en reed ik achter hem, heb een nogal heel erg bekende vectra gezien :D zag die mooie blauwe waar bij zijn sideskirts heel groot VECTRA staat en met aardig grote spoiler achterop, weet alleen niet van wie die is.

Origineel gepost door PAASHAAS

Die zie je niet zo vaak hier nee....en al helemaal niet uitgebouwd :vertag

in het dorp waar ik werk staat een dikke vectra b uit polen... Hele strakke wagen, zal eens een foto maken..reed er vanmiddag nog langs

en gister bij vertrekhal 2, schiphol... een donkerblauwe vectra b, stond achter me geparkeerd. Hij had een grote uitstekende (naar voren uitstekend) voorbumper en een blauwe (iets lichter van kleur dan de auto zelf) zonneband...en daarnaast striping aan de zijkant in de kleuren grijs, lichtblauw en donker blauw.. van die strakke golfjes van voor naar achter... cam had ik nie bij en telefoon is vrijdag gestolen :hmmz

heb er ook 2 gespot.

de auto van vectrarace dacht ik een gele A vectra in Boxmeer.

En vandaag op de A12 dacht ik een Grijze vectra B Station.

Had er niet echt de gang in maar kwam volgens mij van de automaxx af.

Ik kwam er voorbij met mn coupeetje. heb nog geknippert waarna hij even seinde.

Vrijdag middag middag om 16.50 in groningen op verlengde

van de A7 richting UMCG bij de kruising van Amsterdiep

mooié vectra, her en der wel een deukje !

Tip !!! Mocht je dit lezen, haal als de sodemieter je blinderings

folie van je voor glazen, politie zal je snel pakken, het heeft

mij al 95 euro gekost !!! erug sneu geld !

Origineel gepost door mantamartin

vanochtend rond 8 uur op de A32 tussen meppel en steenwijk,

een Vectra-C in Dukes of Hasselt stijl

Heey KEWL rijdt die bak nog steeds rond ? ik had verwacht dattie nu de reklame's ervan zon beetje afgelopen zijn dattie "gestript" zou worden

2 vectra's gespot gisteren

1 donkerblauw/paarse (dat mooie kleurtje) vec b met nette, ietwat bredere bumpers (i500??), 2.5 v6. ff mee gesport, koekkie gegeven.. maar geen duimpje gehad :thumbdown

was ter hoogte van eindhoven, ik ging rechtsaf de ring op.

later naby maarheaze (begin van limburg) een OPC blauwe vectra B.

netjes in de (rieger) bumpers, links een ovale uitlaat.

was niet ali gsi zijn vec, t was er zo 1 met een kort kontje.

wederom gesport, en wederom gewonnen:angel

dacht te zien dat er nog V6 stond in zijn deurstrips.

jongen en z'n meissie beiden hard lachen en duipjes geven:wors

grijze vectra b gespot tussen Melissant en Dirksland op Goeree Overflakkee op 29 juli 2007 rond 18.00 uur.

Misschien iemand van het forum??????

ff offtopic.. ben jij die maat van youri? die ook sleuteld in de loods op t industrieterrein in stellendam?

btw, was t een uitgebouwde vec? dan zal t carsten wel geweest zijn. met LONDSDALE op de voorruit

ja dat klopt dat ben ik ja

het was wel een uitgebouwde ja ik heb hem van de week ook al een keer zien rijden maar toen was het donker en was het ver weg

wat er op de ruit stond heb ik niet gezien al ik het goed zag had hij wel donkere achter lichten

Kom regelmatig een zwarte b vectra tegen met een grote vauxhaul sticker op de voorruit.

Lekker laag.

En een behoorlijke uitlaat (geluid dan ;) )

Velgen zijn 17 of 18 inch.

Ook achterop zit een vauxhall logo (naast het 1.8 plaatje)

kenteken: ..-DJ-..

Iemand van hier?

Terug
Naar boven