• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Een donkerblauwe i500 gespot in Ommen (leek me origineel, maar ik zie ze helaas bijna nooit :) ).

Die heb ik er nog niet eerder gespot. Kent iemand deze wagen?

origineel gepost door JackM83

Zwarte Vectra C GTS met mooie BBS velgen tot 2 keer toe gespot in de Jan Steenstraat in Meppel .

Nu met een foto van de Vectra.

Iemand van hier toevallig ???

Afb003.jpg

origineel gepost door Peter uit Soest

Ik kom hem wel eens in sittard tegen. Dan komen wij elkaar dus tegen en heeft hij mij ook gezien, denk ik.. niet dat iedereen dat belangrijk vind om elkaars vectra te zien..:hmmz:P

Aangezien jouw vectra nagenoeg standaard is, zul je ook wel niet echt opvallen denk ik...dus dan is de kans dat je gespot word ook erg klein....Gelukkig vind niet iedereen het belangrijk genoeg om daar wakker van te liggen :vertag

gisteren op de aronskelk in venray een vectra a rood FZ-PL-** ? deze was uitgebouwd met voor een jmslip omstreeks 13.15

origineel gepost door speaker

Eigenlijk de laatste 3 weken gespot in Almere op de Evenaar thv de nieuwe brug!

IMG_7116.jpg

Vraag me af wat voor bumper dat is?

Peter

Ik heb dezelfde bumper, ik heb een 5-2001 2.6 V6 Sport Edition 2 bumper is volgens mij ook geleverd op de 2.2 DTI Sport Edition 2

origineel gepost door SjaakV6

IMG_7116.jpg

Peter

Ik heb dezelfde bumper, ik heb een 5-2001 2.6 V6 Sport Edition 2 bumper is volgens mij ook geleverd op de 2.2 DTI Sport Edition 2

Jup ik heb die fraaie lagere bumper ook :D

origineel gepost door Schuurmanneke

origineel gepost door SjaakV6

IMG_7116.jpg

Peter

Jup ik heb die fraaie lagere bumper ook :D

Ik dacht dat dit de sport-edition bumper was!

ba4d_1.jpg

Dat jij dit niet weet valt me zeer van je tegen.

de sport bumper die jij bedoelt Peter is enkel in dld geleverd op de Sport versies.

origineel gepost door mschobel

Dat jij dit niet weet valt me zeer van je tegen.

de sport bumper die jij bedoelt Peter is enkel in dld geleverd op de Sport versies.

:angel

EEEy dat ben ik haha ik woon aan die straat jah lache dat ik mezelf ff zie haha :P mooie foto

origineel gepost door Rob-Epe

Vamiddag gespot in Putten... deze jongen had haast om thuis te komen... was rond 17.00, net na de flitspaal was die ook thuis:

SP_A1641.jpg

origineel gepost door Ghanz

IMG_5662.jpg

op de weg tussen zwolle en kampen...

iemand van hier....?

Deze heb ik ook gespot in de omgeving van Kampen... kon alleen geen foto maken.

origineel gepost door mschobel

ba4d_1.jpg

Ik zie dat je hem al voor me zwart hebt gespoten, vind ik heel aardig van je Peter. :)

Is een voorbeeld foto!! :P De mijne zit nogsteeds in de primer!!

Peter

Gespot net bij Almere Buiten.

Irmscher Vectra B, kleur blauw

Had een i500 voorbumper.

Irmscher uitlaat en achterspoiler.

Hij stond op de vluchtstrook, zonder iemand erbij.

Volgens mij waren het Steinmetz velgen 17"die eronder zaten.

Iemand hier?

origineel gepost door da skelterboy

vec2.jpg

dit is de mijne :Pking:

Ik had ook al een vermoeden dat ik jouw vectra al eerder had gezien, maar die naast je stond had ik nog nergens anders gezien.....

Gisteren gespot, Vectra B, lichtblauwe kleur, reed achter me toen ik met de traktor naar huis toe reed, oude rode traktor met dubbelwielen, kon er dan ook niemand langs laten. Ik reed bij ons over de straat in Maasbree.

Zag er netjes uit, hoewel het niet helemaal mijn stijl was, maar was duidelijk werk aan besteed. Heb nog een duimpje opgestoken. Iemand van hier toevallig?

Terug
Naar boven