• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Ik zag op Koninginnendag bij het Museumplein in Amsterdam deze Vectra B1 X1.6XEL van 1996 staan king: king:

DSC01414.jpg

Zou mijn Vec liever niet daar hebben staan op zo'n dag, staan nog al wat mensen te pissen daar achter.. :o

Was wel weer een dolle boel daar bij 't Museumplein :afro

tevens gespot vanmorgen in heerlen bij de mc donalds in de buurt een b vectra bordaux rood leek verdacht veel op die van jou paashaas:D kan het kloppen dat jij rond 10 uur daar reed:D:D

105.JPG

Ik heb deze Vauxhall Vectra gezien op de meubelboulevard in Roermond op 29-04-2008. Voor de zekerheid even naar de bandenmaat gekeken: 19", 235 breed en 35 hoog. Vond het wel geinig om te zien...king:

irmscher zwarte vectra c gespot terhoogte van de kissel met belgisch kenteken wil ik foto maken valt het toestel dus alleen zwart heb je helaas niks aan:P

Net gespot in Kimmie met vriend in de witte vectra 2000TR-H*-** jullie kwamen van flight-forum af en ik reed aan de andere kant ri flght-forum in de grijze astra station G was rond +- 21.35 uur

origineel gepost door piet

tevens gespot vanmorgen in heerlen bij de mc donalds in de buurt een b vectra bordaux rood leek verdacht veel op die van jou paashaas:D kan het kloppen dat jij rond 10 uur daar reed:D:D

Nope, helaas....Voilgende keer plaatje maken joh, ik ben wel eens benieuwd hnoe mijn dubbelganger dr dan uit ziet he :vertag:P

@ DeMarkies : Das het Retailpark joh, meubel-boulevard my ass....Maar een errug dikke Vauxhall Vectra VXR !!!! (OPC voor de hollanders he)

Vanmiddag deze paarse 2,5 V6 gespot op de Buitenring in Almere-buiten!

Afb009.jpg

Was een mooie bak. Excuses voor het vieze raam, was net vanmorgen op de A12 door een zwerm muggen gereden!! :swear

Peter

gister rond 2200 in harmelen in het centrum

lotus omega 3 liter als ik me niet vergis

zo dikke bak met een leuke brul:thumbup:thumbup

origineel gepost door nova....

Net gespot in Kimmie met vriend in de witte vectra 2000TR-H*-** jullie kwamen van flight-forum af en ik reed aan de andere kant ri flght-forum in de grijze astra station G was rond +- 21.35 uur

Hehe jaja ik had je gezien :) zat al naar je bakkie te kijken :)

En wat vond je van de make-over?

origineel gepost door PAASHAAS

origineel gepost door piet

Nope, helaas....Voilgende keer plaatje maken joh, ik ben wel eens benieuwd hnoe mijn dubbelganger dr dan uit ziet he :vertag:P

@ DeMarkies : Das het Retailpark joh, meubel-boulevard my ass....Maar een errug dikke Vauxhall Vectra VXR !!!! (OPC voor de hollanders he)

ik wilde plaatje schieten was mijn batterij leeg:( en vaak ben ik net te laat met sommige auto's:)

origineel gepost door kimmiej666

origineel gepost door nova....

Hehe jaja ik had je gezien :) zat al naar je bakkie te kijken :)

En wat vond je van de make-over?

zag er goed uit ;)

Rond kwart voor 6 op de boschdijk in Eindhoven Nova.. (denk ik) gespot...

Ik hoorde alleen getoeter, maar me vriend zei dat het dezelfde was al van het flight forum :)

origineel gepost door kimmiej666

Rond kwart voor 6 op de boschdijk in Eindhoven Nova.. (denk ik) gespot...

Ik hoorde alleen getoeter, maar me vriend zei dat het dezelfde was al van het flight forum :)

idd dat waren wij ... maar moet dit niet bij astra staan:D

Terug
Naar boven