• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

[rquote=1917462&tid=58943&author=ahrend][rquote=1917441&tid=58943&author=nova....][rquote=1917434&tid=58943&author=ahrend]Vandaag om ong. 14:00, Nova zien rijden op de Noord-Brabantlaan in Eindhoven (de gekste)[/rquote]

ja dat kan kloppen.. kwam toen van me zus af. Heb jouw niet gezien?:hmmz

:D[/rquote]

Ik durf het bijna nie te zeggen:cry,maar overdag rijd ik in een VW T5 (Tapijtcentrum Nederland)[/rquote]

Och germ:P

Is dat zo`n hoge vwbus? Want heb erwel een gezien die zat achter me;)

gistermiddag

op de weg van landgraaf richting beitel lang roda stadion

een mooie bordeaux rode vectra 2000:wub

mooi blinkend

en in kerkrade op industrieterrein bij spekholz een zwarte (echte)2000 met jammer genoeg een lelijke witte tribal op zijn spoilertje

jammer genoeg reed ik inde jeep en niet in me eigen 2000

vandaag een aantal veccie's gespot...........

natuurlijk nova... maar dien zien ik bijna elke dag hehehehe.....( wa hedde mee oe wielle gedaan, zijn zo mat?)

en bij paradigit een zilver grijze b met 17''

een zilver grijze station i500 ?? stond langs de aalsterweg

en een blauwe station verlaagd met mooie chrome 17'' ( deze was gistere :P)

groente

Is dat zo`n hoge vwbus? Want heb erwel een gezien die zat achter me;)[/rquote]

Nope,is zo'n kleintje zeg maar,met zo'n koker op dak:P

[rquote=1918604&tid=58943&author=astra GT]vandaag een aantal veccie's gespot...........

natuurlijk nova... maar dien zien ik bijna elke dag hehehehe.....( wa hedde mee oe wielle gedaan, zijn zo mat?)

en bij paradigit een zilver grijze b met 17''

een zilver grijze station i500 ?? stond langs de aalsterweg

en een blauwe station verlaagd met mooie chrome 17'' ( deze was gistere :P)

groente

[/rquote]

Klopt ja.. en ik zie die van jouw ook:D:D. Maar staat niet lelijk die wielen zo heb bekijks zat..

Nee ben wa aan het hobbyen;)

Die grijze B zie ik ook wel is daar staan

[rquote=1918687&tid=58943&author=ahrend]

Is dat zo`n hoge vwbus? Want heb erwel een gezien die zat achter me;)[/rquote]

Nope,is zo'n kleintje zeg maar,met zo'n koker op dak:P[/rquote]

Ok.. dan zal ik er is opletten als ik er een zie,en ahrend knipper is met je lichten mocht je me tegenkomen.

@ColinH wrote:@GTS Power wrote:@ColinH wrote:Gisteren op de A1 richting Hengelo,

http://img338.imageshack.us/img338/9794/091220112598.jpg

Had blauw xenon 6000 of meer en Signum lijsten bij de mistlampen.

Kenteken komt me wat bekend voor, iemand van hier?

Gr Colin

Dat was ik :D

Zo rond 12 uur dacht ik.

Toen was ik net onderweg naar winterberg voor een weekendje weg :thumb

Waar reed jij in dan?

Ja zie je wel, nu ik je lichtmetalen velgen zie op je avater herken ik 'm.

Ik reed met mijn werkauto, een witte Iveco Daily :hmmz

Gr Colin

hahaha

met de stalen winterwielen wordt het weer een standaard auto :(

toch mooi dat je de veranderingen eruit kon pikken :thumbup :thumbup :thumbup

volgende keer wel even toeteren zodat ik me dagenlang kan afvragen wie dat nu was geweest :jerry

Vandaag in Duitsland, in de buurt van Hamburg. Een zwarte C2, hollander, met XN in het midden. Hij ging richting Hamburg, ik richting Bremen en naar huis. Ik zag nog net het GTS logo met een gele T...

Bij de TBS:mad: bij in de omgeving een Blauwe Vectra C:) gezien. Op afstand zijn de velgen of wieldoppen, kweet niet wat het precies is omdat er net wat bosjes ervoor staan, zijn niet aan te zien.:puke

denk dat ik die gemist heb want kwam best laat rond 10 uur toen waren er volgens mij al auto`s al weg web wel de auto van vectraboy zien staan maar daar was niemand in de buurt.

@Klanderman wrote:Zonet een i500 gespot op de Europaweg in Doetinchem. Was rond 19.00 uur. De eigenaar is hier ook actief op het forum al weet ik zijn naam zo niet. Hij moet mij ook wel gezien hebben. Ik reed in de GTC die je tijdens de pasen nog bij Westerveld hebt zien staan ;)

jep das was ik

ik dagt al dat ik je in een flits zag ;)

@tuinmeubel wrote:Vandaag in Duitsland, in de buurt van Hamburg. Een zwarte C2, hollander, met XN in het midden. Hij ging richting Hamburg, ik richting Bremen en naar huis. Ik zag nog net het GTS logo met een gele T...

een Turbo Jonguh.

Willem

Terug
Naar boven