• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Stonden er wel meerdere, alleen al in het hoekje waar de zwarte i500 stond stonden al 5 vectra's

die paarse B1 met die bult op zijn motorkap (Ron zijn Vectra / was ik met mee gereden), een A C20XE, de B1 i500, een V6 aan de overkant en een Groene B1 zonder mistlampen.

Willem

Er hebben zoweizo 3 Vectra's op een kleutje gestaan tot een uur of half 12.

daarna zijn 2 vectra's vertrokken, en bleef onze ride alleen achter.

Willem

@DOCTOR007 wrote:Vandaag ff net na 13.40 Speaker voor me zien invoegen nabij de TBS:P. Hij vloog echt door de bochten:D king:

Jaja ! vliegen.... ik was net aan het taxiën............. :angel

Ik heb je dus wel vaker zien rijden ... ( of je vrouw ) ... in iedergeval je Vec !!

@speaker wrote:@DOCTOR007 wrote:Vandaag ff net na 13.40 Speaker voor me zien invoegen nabij de TBS:P. Hij vloog echt door de bochten:D king:

Jaja ! vliegen.... ik was net aan het taxiën............. :angel

Ik heb je dus wel vaker zien rijden ... ( of je vrouw ) ... in iedergeval je Vec !!

Mijn partner rijdt de Vec zelden. Ik ben de hoofdbestuurder:P

Heee,

Deze vectra c is van mij!!!

Groetjes

@Koentjuh88 wrote:Laatst gespot in Assen op automeeting van Grunnmeet.

Opel Vectra C, type???

En opel Vectra B, V6 2.6 ltr.

Jammer dat er nooit zoveel Opel (Vectra) op zo'n algemene meeting komen.

Misschien een keer een idee om met een groep Vectra's heen te gaan naar soort gelijke meeting:hmmz?? Dit was een echt grote, dus zeker wel de moeite waard.

Groeten Koen

Net in Den Bosch een ouder broertje van mijn Vec gespot en even samen op de foto gezet. Leuk voor het familie-album. :lol: Het is een 2.5 V6.

0-SAM_0742.jpg

0-SAM_0741.jpg

Vanavond een zwarte vectra c gespot in brasschaat rond een uur of 6/7. 2 uitlaten eronder en volgens mij irmscher sportstars eronder?

Kenteken 17-l*-*p. Ik reed in de zwarte astra h station (ook een nederlander). Mooie vec!

@jraaf wrote:Vandaag rond 20.00 speaker kleur C1 SW Z1.9DTH Leusden. Liet 'm voor gaan maardaarna mocht ik er weer langs was op weg met een bed en een lamp voor m'n zus. Kwam goed mee in m'n spiegel toen we er optrokken bij het stoplicht. Viel mij wel op da'k aardig wat zwarte rook cadeau gaf. :thumbup gegeven toen ik moest afslaan. iemand van 't Forum?

Safe driving Jurgen

Ik was het niet !! Al komt er bij mij ook een flinke roetwalm van de vorige eigenaar uit. ( wordt wel minder !! )

Vandaag rond 20.00 speaker kleur C1 SW Z1.9DTH Leusden. Liet 'm voor gaan maardaarna mocht ik er weer langs was op weg met een bed en een lamp voor m'n zus. Kwam goed mee in m'n spiegel toen we er optrokken bij het stoplicht. Viel mij wel op da'k aardig wat zwarte rook cadeau gaf. :thumbup gegeven toen ik moest afslaan. iemand van 't Forum?

Safe driving Jurgen

@opelpower89 wrote:ja dat was mijn 2000:P:P

maar toen was hij nog niet van mij

dat was die teringleijer die hem verneukt heeft....

Ik zei al tegen mijn vrouw gistere.....dat is een 2000 van het opel forum :D maar waren idd oudere opnamens.

ik had het zelf niet gezien

maar een vriend van me wel

die had me de link doorgestuurd:P:P

is mijn mooie meisje toch beroemd ,,,hehe

Zonet een i500 gespot op de Europaweg in Doetinchem. Was rond 19.00 uur. De eigenaar is hier ook actief op het forum al weet ik zijn naam zo niet. Hij moet mij ook wel gezien hebben. Ik reed in de GTC die je tijdens de pasen nog bij Westerveld hebt zien staan ;)

@vectraW wrote:@Klanderman wrote:Zonet een i500 gespot op de Europaweg in Doetinchem. Was rond 19.00 uur. De eigenaar is hier ook actief op het forum al weet ik zijn naam zo niet. Hij moet mij ook wel gezien hebben. Ik reed in de GTC die je tijdens de pasen nog bij Westerveld hebt zien staan ;)

jep das was ik

ik dagt al dat ik je in een flits zag ;)

Ik zag je al kijken inderdaad ;) Hij zag er netjes glimmend uit, echt een dikke auto :thumbup

@Klanderman wrote:@vectraW wrote:@Klanderman wrote:Zonet een i500 gespot op de Europaweg in Doetinchem. Was rond 19.00 uur. De eigenaar is hier ook actief op het forum al weet ik zijn naam zo niet. Hij moet mij ook wel gezien hebben. Ik reed in de GTC die je tijdens de pasen nog bij Westerveld hebt zien staan ;)

jep das was ik

Ik zag je al kijken inderdaad ;) Hij zag er netjes glimmend uit, echt een dikke auto :thumbup

dank u en hij was nog niet eens gepoetst :p

die van jou mag er ook wel wezen hoor ziet er goed uit :thumb

@vectraW wrote:@Klanderman wrote:@vectraW wrote:@Klanderman wrote:Zonet een i500 gespot op de Europaweg in Doetinchem. Was rond 19.00 uur. De eigenaar is hier ook actief op het forum al weet ik zijn naam zo niet. Hij moet mij ook wel gezien hebben. Ik reed in de GTC die je tijdens de pasen nog bij Westerveld hebt zien staan ;)

jep das was ik

dank u en hij was nog niet eens gepoetst :p

die van jou mag er ook wel wezen hoor ziet er goed uit :thumb

Al die Opel's glimmen :thumb Die van mij is op dit moment ook niet de schoonste namelijk ;)

Terug
Naar boven