• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

@kimmiej666 wrote:Dat moet dan vorige week maandag of dinsdag zijn gweest...

Sinds woensdag vakantie en niet voor 11 uur me bedje uit te krijgen :D

Kan wel kloppen.. dacht maandags.

Oooow beter werk :D

@nova.... wrote:@kimmiej666 wrote:Dat moet dan vorige week maandag of dinsdag zijn gweest...

Enige plek waar je de vec nu nog kan spotten is aan de Bruggelaan, bij de garage :P

@kimmiej666 wrote:@nova.... wrote:@kimmiej666 wrote:Dat moet dan vorige week maandag of dinsdag zijn gweest...

Enige plek waar je de vec nu nog kan spotten is aan de Bruggelaan, bij de garage :P

Ja die ken ik,waarom staat de vectra daar?

@nova.... wrote:@kimmiej666 wrote:@nova.... wrote:@kimmiej666 wrote:Dat moet dan vorige week maandag of dinsdag zijn gweest...

Ja die ken ik,waarom staat de vectra daar?

Waarschijnlijk omdat er iets kapot is :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

@nova.... wrote::wtf alle 6?? kost weer knaken!

@Renee... zover was ik ook he` ;)

Ik weet niet het bij de 3.0 V6 zit, maar voor een setje van 4 verstuivers voor een Vito 110CDI van 2000 ben je al 1100 euri kwijt met korting.

Willem

Opel dealer prijs PER VERSTUIVER is 1177 bruto..

Heb nu dezelfde verstuivers nieuw kunnen regelen voor 450 incl per stuk... :S

Ik heb al vaak gedacht ,ik rijd zo vaak in Eindhoven rond en nog nooit heb ik Rene rond zien rijden.

Maar vandaag rond 16:00 op de Kennedylaan zag ik in mijn spiegel een vectra C aan komen stuiteren,en ja hoor het was mevr. Drempelvrees.

Wat ziet ie er gaaf uit ,zo op z'n buik,nu nog dikke wielen erop. :wors

Dat is mevrouw geweest ja, met zoonlief achterin.

Bedankt voor het compliment, wel erg vreemd dat ik jou ook nog nooit gespot heb :cry :cry .

Vrouwtje heeft jou ook niet gezien, die let daar nooit op :sleeping :sleeping .

En wat de wielen betreft, als iemand mijn racefiets overkoopt komen die ook wat sneller :thumbup :thumbup

@ahrend wrote:Dat komt omdat ik overdag altijd in een :puke VW Transporter rondtutter (Tapijtcentrum Nederland) :sleeping

Ik zal er wel eens op letten, ik rijd altijd in een grijze opel movano rond met gele slangen en een ladder op het dak.

Vanmiddag om 16.30 uur in Eindhoven op de kruising Limburglaan/Hastelweg Nova zien rijden.

Ziet er goed uit John, maar dat wist je al :thumbup

@drempelvrees wrote:Vanmiddag om 16.30 uur in Eindhoven op de kruising Limburglaan/Hastelweg Nova zien rijden.

Ziet er goed uit John, maar dat wist je al :thumbup

gingen naar schoonvader toe... waar stond jij? ;)

Stond vooraan bij de stoplichten bij de Hastelweg om linksaf richting Evoluon te gaan, we waren bij de stort geweest met de aanhanger.

@drempelvrees wrote:Stond vooraan bij de stoplichten bij de Hastelweg om linksaf richting Evoluon te gaan, we waren bij de stort geweest met de aanhanger.

Ok,

zie wel is wat vectra C stations rijden maar weet NOG niet welke van jullie is;) als ik dat weet dan kan ik er meer opletten.

gr

@nova.... wrote:@drempelvrees wrote:Stond vooraan bij de stoplichten bij de Hastelweg om linksaf richting Evoluon te gaan, we waren bij de stort geweest met de aanhanger.

Ok,

zie wel is wat vectra C stations rijden maar weet NOG niet welke van jullie is;) als ik dat weet dan kan ik er meer opletten.

gr

Die donkerblauwe die erg laag ligt is van ons :thumbup :thumbup

@drempelvrees wrote:@nova.... wrote:@drempelvrees wrote:Stond vooraan bij de stoplichten bij de Hastelweg om linksaf richting Evoluon te gaan, we waren bij de stort geweest met de aanhanger.

Ok,

gr

Die donkerblauwe die erg laag ligt is van ons :thumbup :thumbup

ok ;) Dan zal ik er is op letten jullie hebben SN in jullie kenteken? Of niet..

Terug
Naar boven