• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Gisterenavond in Sint-Oedenrode,Nova gespot stond langs de weg op de markt waar het gisteren Meeting was van (ik geloof) Tuning Fanatics.

Shitweer,snel een keer overheen gelopen,wel erg veel mooie wagens.

Oa. ook een witte Opel Signum met L kenteken die een nosejob naar een C2 had gedaan ,erg geslaagd alleen de binnenkant :puke :puke

@ahrend wrote:Gisterenavond in Sint-Oedenrode,Nova gespot stond langs de weg op de markt waar het gisteren Meeting was van (ik geloof) Tuning Fanatics.

Shitweer,snel een keer overheen gelopen,wel erg veel mooie wagens.

Oa. ook een witte Opel Signum met L kenteken die een nosejob naar een C2 had gedaan ,erg geslaagd alleen de binnenkant :puke :puke

Ow endan komt tie niet ff naar mij :D Was echt kutweer,idd ja TF meeting.

En van die signum heb ik een foto (de enigste die ik gemaakt heb) had zeer dikke wielen eronder :thumbup :thumbup Binnekant had ik niet opgelet :hmmz

@ahrend wrote:Ow endan komt tie niet ff naar mij :D Was echt kutweer,idd ja TF meeting.

En van die signum heb ik een foto (de enigste die ik gemaakt heb) had zeer dikke wielen eronder :thumbup :thumbup Binnekant had ik niet opgelet :hmmz

Nou ik moet eerlijk zeggen ,ik was tot op mijn onderbroek toe nat en je had het al druk zat zag ik.[/quote]

Ok das was dus geen pretje :D druk viel wel mee gewoon ff wa kletsen. met collega en zen zoon en wa belgen.

Vandaag rond de middag , een zwarte GTS gespot in America .

Zaten zwart zilver gepolijste velgen onder en getinte ramen in .

Wel een mooie wagen .

Iemand van hier ???

Greetsssssssssssssssssssssss Wil

Deze week al 2 keer een zilveren/grijze A vectra 2000 gespot in Eindhoven met heldere koplampen,verlengde motorkap en 17" Brock velgen er onder.

Ook iemand van hier???

Vandaag voor de 2de keer deze week achter een vectra C kenteken 27-PK..

Vandaag kwam ik deze tegen rond kwart voor 12 op de ring ter hoogte van de tongelresestraat.. Reed ffies achter em

Rijd zelf momenteel in een krakkebak golf 3 :puke

@drempelvrees wrote:En waar blijft die foto van die witte Signum???

Is ff zoeken maar heb hem gevonden.

http://www.automaxx.nl/forum2/showthread.php?t=4868" onclick="window.open(this.href);return false; staan een paar foto s meer van opel`s en een helemooie dikke Ford :thumbup

DSC00414.jpg

een orange vectra B irmscher in de parkeergarage van het WKZ. al meerdere keren gezien.

geheel uitgebouwd. op zijn achter ruit de 2 namen waaronder REMCO

Vanochtend op de A1 net voor de afslag A9 Peter gespot rond 9:00 uur.

:swear en Peter was heeeel erg stout hij haalde nl. rechts in.

O ja ik reed naast hem op de wisselstrook.

ik miste wel wat aan zijn auto.

Waar is je achterlip gebleven :wtf

Haha...

Jep dat was ik. Ik heb een bloedhekel aan mensen die niet rechts gaan rijden.. Maar km's in het midden blijven hangen :swear

En je miste alleen het middelste stukje omdat ik een paar dagen geleden m'n trekhaak er onder had en

geen puf had om dat stukje er weer onder te klikken. :angel

Volgende keer ff toeteren he!

(dan had je zeker niet m'n actie gezien op de afslag A9 zelf, daar snee een twijfelende pannekoek met zo af, heeeeeel irritant)

Wilde wel toeteren, maar ik reed in een Rode VW Caddy Maxi.

Dus denk dat je dan zoiets had van, wat mot die gast naast me :wtf :wtf

Terug
Naar boven