• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Vandaag wel 3 C-tjes zien rijden (op de A9, A4 en A12) .. en dan kijk ik naar binnen en denk ik: nahh.. dat zal wel geen forummer zijn.. :hmmz

@inSaNo wrote:Vandaag wel 3 C-tjes zien rijden (op de A9, A4 en A12) .. en dan kijk ik naar binnen en denk ik: nahh.. dat zal wel geen forummer zijn.. :hmmz

Ik reed op de A1 en A27...

Wat een toeval, zowaar een spot:

Zojuist (10:25) op de A4, richting den Haag, voor de nieuwe traject controle..

Een C2 station in 'n mooie kleur waar ik de naam niet van weet.. Leek een beetje champagne achtig..

Zag 'm op de rechterbaan rijden toen ik ging remmen voor de controle.

Aan het einde van de controle kwam ie zwaaien.. :thumb king:

Hey man!

Dat was ik, panna cotta is het kleurtje,

zag je idd aankomen op de linkerbaan op de A4, prachtbak met die speedlines eronder!

Haakte nog Ff aan toen ik onder de laatste camera's kwam en idd, duimpje omhoog! Je denderde nog mooi door daarna richting Den Haag!

Groetjes

Lucas

Tnx! :thumb

Over 2 weken is ie helemaal gepolijst, en zijn de raampjes 'netjes' getint, en zit er 'nette' xenon en dagrij verlichting in.. :D king:

@inSaNo wrote:Tnx! :thumb

Over 2 weken is ie helemaal gepolijst, en zijn de raampjes 'netjes' getint, en zit er 'nette' xenon en dagrij verlichting in.. :D king:

:thumb

Gisteravond in Leek, bij de Jumbo/Aldi een Grijze Vectra i500 x25xe, wat een ongelovelijk vette wagen.

Hadden de corsa er naast staan, dus mocht-ie ook op het forum zitten heeft-ie die vast gezien, parkeerplaats was verder leeg.

Trapte ook wel lekker weg :wub :wors

Gister @ DAF Zandvoort, helaas alleen met een hek ervoor, anders kreeg ik ze er niet mooi op :angel

dsc0011ijz.jpg

dsc0012yr.jpg

Greetz Emiel

Gisteren bij de Gamma in Roosendaal, de A58 en de witte pomp op de parallelweg langs de A58 een Vectra A CDX, met ontzettend veel chroom....tussen de achterlichten, chromen vlammetjes op de achterbumper, chromen traantjes op het voorspatbord, knuffels op de hoedenplank. Reed een wat ouder stel in.

Niemand van hier denk ik?

Auto was echt in 'proud to be fout'-thema

Terug
Naar boven