• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel4ever?????????????

en dan is een TE ineens wel weer een MANTA :D ie weet ook nie waj wilt :P

maar laat ze maar mooi staan. en wees er zuinig op :P

Zag nog wel een advertentie staan van MMDronten in het blad "auto motor klassiek" dat die

Opel onderdelen zoekt misschien een hint??

wij zijn hier allemaal gek op opel maar wie denkt dat old opelonderdelen big business is heeft het mis

als je het langzaam opbouwd zoals de voorraad nu ligt, en het is betaald en hoef je zakelijk gezien niet

groots te investeren dan wat er nu gevraagd wordt. als ik deze centen tot beschikking had zou ik zakelijk

gezien dat in andere handel steken.... het beste is in gedeelde partijen verkopen :thumb

Ik weet nog wel, dat ze toentertijd nieuw ongeveer dezelfde prijs waren, maar dan in guldens, nl. 240 gulden per kant (voor een Manta B althans). Maar ja, dan waren ze wel nieuw, niet "gebraucht". :D

wat dacht je van die rubbers maar dan voor een commodore b coupe. 350,00 per stuk maarliefst...

maar ik heb nog zon manta a zijruitrubber liggen. in goede staat. 40,00. volgens mij links.

Opel4ever is als bedrijf gestopt. Als je langs gaat en Rob heeft zin en tijd om je te helpen, heb je kans dat het wel gaat lukken. Als hij het heeft natuurlijk. Alles gaat in grote partijen weg. Er zal nog veel achterblijven wat misschien in een later stadium weer op een site komt.

Ben oficieel 2 jaar geleden ook gestopt en heb nog en hele hoop onderdelen hoofdzakelijk Commodore b, ascona, manta senator b.

20000 onderdelen van plaatwerk over motoren , versnellingsbakken enz.

Heb voor de hele partij 5000 € gevaagd en er is max. 2000 voor geboden en dat in duitsland dus denk dat je hier de 50000 € echt kan schudden.

Gr. Peter

Daarom gaat het ook weg in partijen. Niet iedereen is geinteresseerd in dezelfde spullen. Maar het eerste bod van € 20.000,- is binnen. Maar daar gaat het niet voor weg.

@louwe 16 klepper wrote:zolang opel4effer hierover zelf niets verteld

vind ik het wat raar dat er al over verkoop van alles gepraat wordt :shock:

incl prijzen??? :shock:

lijkt me niet de manier van doen :???:

mocht iemand wel geintereseerd zijn in zo,n grote partij

ga dan op n zaterdag naar hem toe en bespreek dat allemaal met hem

hij bestaat gewoon nog is enkel via het net en telefonisch niet echt bereikbaar ;)

die indiane verhalen hier op t forum

gaan toch altijd van kwaad tot erger :cry

:shock:

het bedrag van 50000 werdt toch echt genoemd door Arjen,

dan erbij.. als ze geen cowboy en indianen verhalen willen,

hebben ze mijn inziens, mogelijkheden zat om dat enigzins te voorkomen.

hoe je het went, of keerd, zulke verhalen krijg je toch altijd, en overal.

het ene bedrijf stopt, wegens gezondheidsredenen, maar is aan de andere kant

van het dorp vaak al failliet.... dus ja... vaagheid alom.

succes daar in de Olde Pekela, en nu maar hopen dat het spul een beetje goed terecht komt.

Ik ben nog geen indianenverhalen tegengekomen, dus geen probleem. Dus nogmaals:

Opel4ever is als bedrijf gestopt. Als je langs gaat en Rob heeft zin en tijd om je te helpen, heb je kans dat het wel gaat lukken. Als hij het heeft natuurlijk. Alles gaat in grote partijen weg. Er zal nog veel achterblijven wat misschien in een later stadium weer op een site komt.

kom er net weg.

hij is nog gewoon open. alles is er nog alleen gaan er wel delen naar opkopers.

tot de kerst is alles er nog gewoon.

dan wil hij het afbouwen en eindelijk met zijn eigen auto's bezig gaan.

na de kerst kun je er op zaterdag gewoon nog langs gaan. want hij doet niet alles weg maar wel een groot deel.

je kut het beste eerst wel even bellen.

Kan ik wel langskomen voor een ditje en een datje mocht dat er nog zijn?

Zou nog graag een radiateur willen hebben.

En waar moet ik dan heen?

Terug
Naar boven