• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel_astr@'s german style kadett project

Anders schuur je de hele auto nat na en ga je eroverheen met de polijstmachine... net als Guy met z'n GT.

Verder lekker bezig!!

ziet er op de foto`s strak uit..:thumbup

maar idd wat max zegt even nat schuren en goed polijsten kan je een auto erg strak mee krijgen.

Inderdaad, wat ze zeggen. heb mijn D ook zelf gespoten, gan hem met 2500 nat schuren en daarna polijsten. Alleen opletten dat je genoeg blanke lak erop hebt gezet :)

origineel gepost door wingersv

hey robert

begint al aardig op te schieten :)

kom binnenkort wel weer een keertje kieken ;)

greetzz bassie

Ja doe maar eens:thumbup

origineel gepost door GlennGSI

Heaaj mooi werk man !! Als je nog kleine dingetjes zoekt voor het interieur ofzo dan hoor ik het wel ! Heb hier en daar nog wel wat spul liggen.

Is cool:D

Eerst maar eens zien of ik de straat/drempels nog over kom vind hem toch iets te laag:jerry

Maar langzaam:sleeping aan komt hij wel af:angel

haha gaat goed komen ;)

heb binnenkort de rekord ook weer aan het rijden dan zal ik ook wel vaker langs komen.

greetzz

origineel gepost door wingersv

haha gaat goed komen ;)

heb binnenkort de rekord ook weer aan het rijden dan zal ik ook wel vaker langs komen.

greetzz

:thumbup

Tijntje heeft nu een diesel motorkap voor de rekord sinds vandaag:wub

Zal die vast wel foto's van hebben gemaakt:vertag

ja klopt, hij belde me vandaag nog. hij zou nog vragen voor wat onderdelen die ik nodig heb.

hij mag wel eens een topic gaan maken hier op het forum vind ik :P zal het hem vanaaf wel ff zeggen.

Vond nog een filmpje van de uitlaat ahummm:jerry

klik

was voor het eerst dat ik hem weer starte na maaaaaaaanden:o

Met de oorkleppen in de auto denk ik:angel

origineel gepost door Opel_Astr@

Vond nog een filmpje van de uitlaat ahummm:jerry

klik

was voor het eerst dat ik hem weer starte na maaaaaaaanden:o

Met de oorkleppen in de auto denk ik:angel

haha :P lekker hoor.. je hoort ook gewoon een haan kraaien :')_!! :jerry

Toch nog een beetje verdergegaan.

De auto voor het eerst gewassen, zwarte baan op de achterklep en flexwipers gemonteerd:vertag

image646.jpg

image639.jpg

image640.jpg

image642.jpg

ik heb je topic al een tijdje gevolgd, vind het een mooie auto worden,lekker een eigen style!!

super,vooral zo doorgaan:) de achterkant zo met dat zwart maakt het wel appart.

succes met het verdere afbouw..

vraagje,... Heb je die baan op de achterklpe gespoten, of is dit folie.. en als het folie, waar hebt gij dit aangeschaft :)

Ziet er goed uti verder man.!

De folie zou je kunnen halen bij brezan of een stickerboer.

Maar ik heb het bij mij zelf gespoten.

De deurstijlen ga ik denk ik wel voorzien van folie omdat dat moeilijk afplakken is.

Binnenkort gaat hij weg naar de garage om hem motorisch en technisch verder helemaal fris te maken. (meeste aanbouwdelen aan de motor worden vervangen door nieuwe).

Kan je wel zeggen koop dan een 2liter 16v maar daar ben ik dan nogsteeds een bult geld kwijt om de motor weer helemaal fris te maken en ben ik dus eigenlijk duurder uit.

En een 2liter 8v is gewoon veel robuuster:angel

Hoop hem dan ook met de zomer eindelijk op de weg te hebben

btw tnx voor de reacties.:thumbup

Thanks, Bij de brezan was ik al geweest maar die hadden alleen smaller.. Stickerboer in de buurt kan ik wel eens proberen.

Terug
Naar boven