• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel_astr@'s german style kadett project

met zo'n prutscompressortje van 25 liter wordt het niets dus heb ik wat anders aangeschaft:wub:o:jerry

afbld1130io9.jpg

Origineel gepost door Opel_Astr@

met zo'n prutscompressortje van 25 liter wordt het niets dus heb ik wat anders aangeschaft:wub:o:jerry

afbld1130io9.jpg
:thumbup

Kan ik mooi weer spuiten :jerry

Vandaag deur er uit gehaalt, strak gemaakt. en voorscherm strak gemaakt en ook in de spuitplamuur gespoten.

Vandaag voorscherm aan de andere kant plus deur strak gezet en tijdelijk met knikkerbus in primer gezet:wub

ook prof schuurtol en luchtsleutel 750nm binnen gekregen:wub

morgen komen de paint suply's:vertag:o

En van't weekend waarschijnlijk kijken voor een goed lasapparaat:vertag:thumbup

afbld1169st7.jpg

afbld1170hq0.jpg

afbld1173qi2.jpg

en timmeeh is bezig geweest met het strakmaken van het zijscherm van zijn vectra:thumbup

Paint supply's zijn ook binnen.

2k donker grijze primer, 1k kunstof primer, twee soorten 2k verharder, en 2k blanke lak, 2x 1.4 en 1x een 1.7 prof spuit, en doosjes van 100stuks van 80,180,280,360,400 3m HOOK-IT droogschuurpads voor de schuurtol:wub

sommigen zullen nu wel denken heb je geld teveel:vertag:P maarjah heb het er voor over het wordt geinvesteerd in goed resultaat:wub

Nog even en we kunnen idd zelf een (prof)spuitbedrijf beginnen:jerry

Origineel gepost door Opel_Astr@

Paint supply's zijn ook binnen.

2k donker grijze primer, 1k kunstof primer, twee soorten 2k verharder, en 2k blanke lak, 2x 1.4 en 1x een 1.7 prof spuit, en doosjes van 100stuks van 80,180,280,360,400 3m HOOK-IT droogschuurpads voor de schuurtol:wub

sommigen zullen nu wel denken heb je geld teveel:vertag:P maarjah heb het er voor over het wordt geinvesteerd in goed resultaat:wub

Nog even en we kunnen idd zelf een (prof)spuitbedrijf beginnen:jerry :jerry

Hahahaha sebas idd:P

gister prof lasapparaat aangeschaft plus toebehoren voor prof lassen:wub kost wat maar dan heb je ook wat:vertag

spma0150jo0.jpg

Tevens mn astra voorzien van gele verstelbare koni's met het nieuwe logo vers van de pers

oud:

koni2.gif

nieuw:

e4afce22a5.gif

De zelfde set ligt ook klaar om gemonteerd te worden op de kadett:wub

Als eerste een proefritje gemaakt met de koni's ingesteld op race stand (oftewel bijna geen vering:vertag) maar dat is dus echt niet te doen op de normale weg je voelt alle hobbeltjes in de weg ookal zie je ze niet:hmmz

Dus heb ik hem maar ietsjes soepeler ingesteld, ik moet wel een beetje fatsoenlijk kunnen rijden:P

goed bezig mannen , gaat lekker zo:thumbup, ik zie dat je een compreesor hebt maar ik zier geen vriesdroger of olie/vocht afscheider er tussen zitten , dit is toch wel fijn ivm vocht in je slangen en of spuitwerk, tis maar een tip keep up the good work

Origineel gepost door mark

goed bezig mannen , gaat lekker zo:thumbup, ik zie dat je een compreesor hebt maar ik zier geen vriesdroger of olie/vocht afscheider er tussen zitten , dit is toch wel fijn ivm vocht in je slangen en of spuitwerk, tis maar een tip keep up the good work komt we nog wel tussen is wel nodig ja

vandaag even verlagings veertjes er onder gezet 4cm. maar mogen wel 8cm onder.

nieuwe koni dempers er onder gebeunt. dus kadett kan weer op zn wieltjes staan , en heeft na een half jaartje weer zonlicht gezien :thumbup

we hebben ook nog even een nieuwe radiator + toebehoren er onder gebeunt.

ook nog bezig geweest om benzine filtertje te vervangen.

en begonnen met het schuren van de kadett:wub

begint nu eindelijk een beetje op te schieten.

cebora lasapparaatje = heel goed bezig zijn fijne dingen

verder ziet het er goed uit

goed gereedschap is t halve werk

Terug
Naar boven