AkUzA_TetSuo
Post weleens wat
origineel gepost door frenkie
origineel gepost door biancaatje
origineel gepost door AkUzA_TetSuo
Bent goed bezig, Bianca
Wanneer en waar zijn ze verkrijgbaar/te vinden???
Scheur wel ff langs Burgerking:, ff checken
leg ze donderdag bij de burger king neer... ( 6mei) dan is er namelijk weer de cruise in van amerikanen en oldtimers enzo dus daar ben ik met mijn vriend te vinden...
verder kan je ze overal wel krijgen ben al flink aan het uitdelen geweest hahaha 2 clubs hebben ze al... de opel oldies club en opel team zuid oost hebben ze als het goed is al..
en och als je in de uurt ben kan je altijd langskomen hihi
hoe laat is dat eigenlijk altijd die, cruise in van amerikanen en oldtimers enzo
heb er al veel van gehoord maar ben er nog nooit geweest.
dan ga ik donderdag ook eens kijken daar.
Ik dacht altijd van 1800 tot 2100, is echt de moeite waard voor autoliefhebbers!!!
origineel gepost door biancaatje
origineel gepost door AkUzA_TetSuo
Bent goed bezig, Bianca
Wanneer en waar zijn ze verkrijgbaar/te vinden???
Scheur wel ff langs Burgerking:, ff checken
leg ze donderdag bij de burger king neer... ( 6mei) dan is er namelijk weer de cruise in van amerikanen en oldtimers enzo dus daar ben ik met mijn vriend te vinden...
verder kan je ze overal wel krijgen ben al flink aan het uitdelen geweest hahaha 2 clubs hebben ze al... de opel oldies club en opel team zuid oost hebben ze als het goed is al..
en och als je in de uurt ben kan je altijd langskomen hihi
hoe laat is dat eigenlijk altijd die, cruise in van amerikanen en oldtimers enzo
heb er al veel van gehoord maar ben er nog nooit geweest.
dan ga ik donderdag ook eens kijken daar.
Ik dacht altijd van 1800 tot 2100, is echt de moeite waard voor autoliefhebbers!!!