• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opelpowerdag Kerkrade 2010

origineel gepost door frenkie

origineel gepost door biancaatje

origineel gepost door AkUzA_TetSuo

Bent goed bezig, Bianca

Wanneer en waar zijn ze verkrijgbaar/te vinden???

Scheur wel ff langs Burgerking:, ff checken

leg ze donderdag bij de burger king neer... ( 6mei) dan is er namelijk weer de cruise in van amerikanen en oldtimers enzo dus daar ben ik met mijn vriend te vinden...

verder kan je ze overal wel krijgen ben al flink aan het uitdelen geweest hahaha 2 clubs hebben ze al... de opel oldies club en opel team zuid oost hebben ze als het goed is al..

en och als je in de uurt ben kan je altijd langskomen hihi

hoe laat is dat eigenlijk altijd die, cruise in van amerikanen en oldtimers enzo

heb er al veel van gehoord maar ben er nog nooit geweest.

dan ga ik donderdag ook eens kijken daar.

Ik dacht altijd van 1800 tot 2100, is echt de moeite waard voor autoliefhebbers!!!

origineel gepost door biancaatje

ik meen om een uur of 7 en eindtijd pff geen idee wij hebben er wel eens om half 10 nog bij de tombola gestaan...

Oh Okay, My Bad!!!

Zie ze meestal als ik burgers ga halen rond 20:30:angel

En gelijk weer ff de "Opel Power Dag"onder de aandacht...kom op mensen, allemaal wel komen, hé:D

er is deze week geen cruise in trouwens... vanwege de play offs (ofzo) van roda jc...

maar mijn meet gaat gewoon door natuurlijk op 16 mei:D

Dat hoop ik maar dat 't de 16e Mei doorgaat.

Er komen zoveel Forum-Leden op af (Dat hoop ik tenminste) dat andere-merken-Meetings in deze regio zal verbleken:P

Haha, vele toezeggingen...........dus ook grote opkomst??.....Toch??

Nou vooruit dan...12Day's2Go;)

tja heb gemiddeld afggelopen jaren (is al 5e jaar dit keer) 150 opels gehad.... dus druk word t toch wel hihihihi

als de mensen zoals 2 jaar terug met windkracht 8 en slagregens nog met 100 opels komen wordt t nu ook weer super!!!

heb al gekeken op roda site hun hoeven 16 mei nie te spelen...:thumbup

origineel gepost door Big Sexy

edit: al 11 haha king:

Jammer dat ik niet mee kan...:cry

Maarja, ik ben dan op vakantie.. Is ook goed :D

ja ikke wel.. voorspellingen zijn ook redelijk wel 50% kans op regen maja das voor heel nederland he.. maar aan de andere kant met mijn mazzel met die meeting hahaha

:thumbup als ik het zso op de forums bekijk gaan we t weer gezellig druk krijgen... hoopdat we voor het 5e jaar eens over de 200 opels kunnen komen..

Terug
Naar boven