• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OpelPowerDag Kerkrade 2012

@helmer ja zeker burger king is altijd erg blij met ons ;) ga bijv eens uit van een ong gemiddeld 2 personen in een auto........ dus die hebben 300 man extra inkomsten die dag...

@k3vin hahahaha pyama is mischien beetje koud dan nog hahaha

@Dolby super!!!

oei oei

20mei

dat is op de verjaardag van men zoontje

vrees dat ik voort eerst dus moet gaan passen om te komen naar jullie meeting

jammer jammer

Ik zal kijken of ik wat mensen kan mee krijgen naar Kerkrade.

Het is een stuk rijden voor ons, ik ben er dan ook nog nooit geweest.

Maar mijn broertje heeft een nieuwe opel, en die staat te springen om naar een treffen te gaan.

Gr Jurgen,

nja we hebben er al eens met 175 opels gestaan ;) dus kom maar op hahaha

*edit zou t wel leukvinden om eens over de 200 te komen aangezien t mijn laatste jaar is qua organisatie ;)

we ziten gemiddeld op de 120 a 140 ... heb 1 piek jaar gehad van 175 ongeveer.. en ga nie met pensioen xd ik ga verhuizen hahaha naar alkmaar en dan is nie zo handig om meeting te organiseren in zuid limburg ;)

Deze meeting is gewoon voor elke willekeurige opel? Van jong tot oud? Voor elk Type?!? Anders is het wel leuk om met het zelfde clubje eventueel gaan als met de Internationaal OpelTreffen 2012... Was erg gezellig namelijk!!

@Rottentweetie jups is voor elke opel .. opel power nederland is een algemene opel club dus of je opel nu oud nieuw orignieel getuned roestig of zo uit de showroom komt ... iedereen is welkom als het maar een opel is ;)

@Robcorsa nope aanmelden is niet nodig gewoon aankomen ;) langskomen schieten we niet veel mee op he haha aangezien t langs de autobaan ligt hahaha

yes yes hij is klaarrrrr

76aa059c.jpg

Terug
Naar boven