• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OpelPowerDag Kerkrade 2012

tuurlijk gaat het door ... (ik hoop dak niemand beledighaha) maar heb echt tot gister zitten duimen zodat roda jc 10e zou worden ... aangezien er dit jaar een extra europa legeau ticket was en dus nummer 9 ook kans zou maken

en als roda play offs in zou gaan ... zoudenwij net als vorig jaar niet op dat terrein kunnen staan...

maar die verbouwing pff we gaan dr gewoon omheen staan toch hahahaha maar wat ik weet (ben dr al ff niemeer geweest) ligt dat aan t begin bij de rotonde .. en daar komen we eigenlijk niet echt aangezien we toch echt meer om de burger king zelf heen staan ;)

ik heb ook helemaal niks met voetbal maja voor zoiets ;)

en wil dr wel een knaller van maken eigenlijk want ja is laatste jaar kerkrade voor mij dan ... ik ben (samen met mijn vader ) aan het kijken voor een meet te organiseren in noord holland aangezien ik nu in alkmaar woon ;)

verbouwing valt wel mee daar.

op die parkeerplaats kunnen gewoon auto's staan, daar hebben we geen last van ;)

en er is anders nog genoeg ruimte op andere parkeerstukken :thumb

db drag.. hoeveel klasses?? alles in een? of zoals op sevenum(dacht ik) verschillende klasses kwa enkele sub of dubbel enzo??

@ inject te venom.. zijn complete units van sonar!!

en ja is in principe genoeg maar dan valt er voor mij niks te halen kwa db drag..

want draai genoeg voor mn klasse op sevenum(denk ik) maar denk dat ze met 2 woofers DIK over me heen gaan aangezien ik er maar 1 heb:(

op amersfoort vorig jaar 138 db gehaald en ook geen prijs gewonnen.. vandaar de vraag..

maar als ik kom(is nog ff twijffel) dan doe ik uiteraard wel mee!!!

@helmer opelfan wrote:@alexv wrote:@helmer opelfan wrote:Ik heb een db app. Op mijn tel. Dus als nood aan de man is :hmmz :jerry

kan die app dan 150 db of meer aan?

Geen idee. Heb het geïnstalleerd en nauwelijks gebruikt.

ja ik heb ook apps erop maar die gaan niet tot zover

nou ik helemaal blij alles geregeld en rond ........ maja kerkrade zou kerkrade niet zijn als er niet is mis gaat..... :roll:

ik heb dus geen audiostand.. geen dj/muziekinstallatie en geen db meter tot nu toe

er word vanuit onze club geprobeerd om de db meter die we nromaal hebben nog naar kerkrade te krijgen maar of dit lukt is de vraag.. dus ik knal gewoon ff overal een oproepje neer...

ik ben dus op zoek naar iemand die een dagje wil opofferen om bij ons muziek te draaien./maken en van wie we de microfoons mogen lenen voor prijsuitreiking (anders moek zo schreeuwen haha)

en of er iemand is die een db meter heeft die we mogen gebruiken (ook goed als je hem neit wil uitlenen dan vragen we gewoon of je zelf de db meting wil doen ...)

dit alles kan natuurlijk tegen een vergoeding

ik hoor vanaaf meer .. een soort drive in show heb ik en die kijkt ook voor een db meter... ik heb zelf voor mij en mijn vriend ook een auto kunnen regelen haha (ik heb geen rijbewijs enzo haha)

en ben net gebeld door de club waarmee we het samen organiseren tafels koffiezetapparaat en dergelijke zijn ook geregeld ;)

dus alsi k goed bericht krijg vanavond .. is alles geregeld..

Terug
Naar boven