• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Openluchtfilter is onnodig geluidsoverlast?

RAYMOND.design

Post weleens wat
Word ik gisteren vlak bij mijn huis door 2 pubers met zo'n blauw kruip-pakje aan, tot stoppen gebracht.

Zij vonden dat mijn auto nogal veel geluid maakte.:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz

Het viel de 2 agenten echt op en zeiden dat dat bijna niet voor kwam.

Auto standaard motor met standaard uitlaat en alleen een

open filter.

Ik moest meteen een blaastest ondergaan, da's meteen mijn 1e X en ik ben nu, shit, volgende maand 47. Gelukkig nog een puber in de omgang.

En mijn antwoord op de vraag, waarom de auto zoveel lawaai maakte? Hij maakt geen veel lawaai.

Mooiste komt nog, bekeuring van € 180,- :fy1:fy1:fy1:fy1

Ik zei al meteen dat ik hier geen genoegen mee neem,

ze hebben mij niet eens verteld welk geluid en wat ik er aan moet veranderen.:fy1:fy1:fy1:fy1

tsss trieste zaak en als heel je handel word weggehaald zijn ze d'r nooit die blauwe homo's

maar ze moeten toch constateren hoeveel decibel of wat ???

180 eurie is nogal wat

moeten zeker aan de tax van zoveel bonnetjes komen wat een HUFTERS:fy1:fy1:fy1

succes zou er zeker werk van maken

tsss trieste zaak en als heel je handel word weggehaald zijn ze d'r nooit die blauwe homo's

maar ze moeten toch constateren hoeveel decibel of wat ???

180 eurie is nogal wat

moeten zeker aan de tax van zoveel bonnetjes komen wat een HUFTERS:fy1:fy1:fy1

succes zou er zeker werk van maken

aanvechten, ze hebben geen meeting gedaan, tenzij ze een ingebouwde decibel meter in hun bakkes hebben

aanvechten, ze hebben geen meeting gedaan, tenzij ze een ingebouwde decibel meter in hun bakkes hebben

Jemig is wel raak de laatste tijd met geluid boetes.

Wordt tijd dat daar goede regelgeving voor komt.

Ik weet dat er meet testen zijn. Maar een agent mag dus ook gewoon zo een bekeuring geven.

Dat slaat nergens op. :sleeping

Jemig is wel raak de laatste tijd met geluid boetes.

Wordt tijd dat daar goede regelgeving voor komt.

Ik weet dat er meet testen zijn. Maar een agent mag dus ook gewoon zo een bekeuring geven.

Dat slaat nergens op. :sleeping

ja idd ze weten het zelf niet eens meer die smurfen

nou dan schrijven we toch gewoon een bon uit ....betalen doen ze toch wel denken ze:fy1:fy1:fy1

nou mooi niet dus....

ja idd ze weten het zelf niet eens meer die smurfen

nou dan schrijven we toch gewoon een bon uit ....betalen doen ze toch wel denken ze:fy1:fy1:fy1

nou mooi niet dus....

Zit net in een ander toppic te verkondigen

dat een beetje meer blauw op straat geen

kwaad kan......... NIET voor dit soort dingetjes dus.

Wat een kinderachtig gekleuter van die kleuters.

Zit net in een ander toppic te verkondigen

dat een beetje meer blauw op straat geen

kwaad kan......... NIET voor dit soort dingetjes dus.

Wat een kinderachtig gekleuter van die kleuters.

de agenten op straat doen de verkeerde dingen :S ze zijn er nooit als er serieus wat aan de hand is maar *** bekeuringen schrijven kunnen ze wel :argue

de agenten op straat doen de verkeerde dingen :S ze zijn er nooit als er serieus wat aan de hand is maar *** bekeuringen schrijven kunnen ze wel :argue

Ach die politie hier....je mag geen shirt aan met 1312 want dat zou ACAB omgedraait kunnen betekenen en das weer All Cops Are Bastards. Vergezocht hoor en wat dan nog...

Met zulk gedrag maken ze het nog waar ook.:fy1

Ken ook agenten die wel relaxt zijn hoor maar sommige...:hmmz

Ach die politie hier....je mag geen shirt aan met 1312 want dat zou ACAB omgedraait kunnen betekenen en das weer All Cops Are Bastards. Vergezocht hoor en wat dan nog...

Ken ook agenten die wel relaxt zijn hoor maar sommige...:hmmz

[rquote=1836736&tid=140069&author=Astraman]Ach die politie hier....je mag geen shirt aan met 1312 want dat zou ACAB omgedraait kunnen betekenen en das weer All Cops Are Bastards. Vergezocht hoor en wat dan nog...

Ken ook agenten die wel relaxt zijn hoor maar sommige...:hmmz[/rquote]

ow die moet ik nog tegen komen dan :sleeping kwamen laatst 2 politie agenten zeuren om korting, mijn collega heel droog: ik krijg toch ook geen korting op mijn bekeuringen :D

Terug
Naar boven