• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opjagen als je coupe hebt?

@wim-v6 wrote:waar heb je het over????

Dat je schrijfkunsten niet je van het zijn..rustiger typen Willem,dan gaat het veel beter allemaal.

Ik begrijp dat het allemaal even te vlug voor je gegaan is..zal in het vervolg wat rustiger typen,en wat begrijpender.

@waltwalt500 wrote:@wim-v6 wrote:Kan ook wel kloppen, maar dat je daarbij een anders moet afzeiken vind ik persoonlijk wat minder...

Willem

wilklem ..je zeikt zelf ook af hoor ;)

of heb je dat niet in de gaten?

ik met me koektrommeltje bv..noem maar een voorbeeld :vertag

in feite ben je zelf geen haar beter

heb je jezelf al gelezen, je kan mijn naam niet eens schrijven

@walt

Serieus wat probeer je nou te bereiken? De sfeer hier verzieken? Meer dan de helft van je reacties zijn opmerkingen op personen gericht, we zijn niet lid van het nationale afzeikforum.....

Ik denk dat die zijn account beu is en graag geband wil worden...

Mischien stoppen met deze onzin trouwens, ik ben ook schuldig, maar ik zal stoppen met het onderspammen van dit topic.

@waltwalt

wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, en het ziet er wel aardig duidelijk uit dat jij hier niet over kunt :afro

@waltwalt500 wrote:@wim-v6 wrote:waar heb je het over????

Dat je schrijfkunsten niet je van het zijn..rustiger typen Willem,dan gaat het veel beter allemaal.

Ik begrijp dat het allemaal even te vlug voor je gegaan is..zal in het vervolg wat rustiger typen,en wat begrijpender.

Elke persoon maak typ fouten ;)

is het niet type fouten?? :jerry

Maar Wim, ga d'r nou nie telkens op in man, hij weet nie beter volgens mij! Walt vind het volgens mij alleen maar leuk om juist die confrontatie aan te gaan.

En dit allemaal op hetzelfde moment dat een aantal forum leden met hun Manta's een laatste wens aan het vervullen zijn voor een onbekend iemand.

Kunnen we niet kappen met die bullshit ?

Respecteer elkaar elkaars mening gewoon.

@wim-v6 wrote:Kan ook wel kloppen, maar dat je daarbij een anders moet afzeiken vind ik persoonlijk wat minder...

Willem

Klopt ook, maar dan vind ik eerlijk gezegd dat jouw laatste reacties in dit topic ook wel aan de "afzeik-voorwaarden" voldoen.

Wat wel te begrijpen is, ik kan het soms ook niet laten om terug te reageren.

Ditzelfde geldt ook voor WaltWalt.

We rijden allemaal met de wagen, waardoor ik verondersteld dat we ook wel volwassen genoeg kunnen zijn om om

een deftige manier discussies te voeren!

Laten we nu terug on-topic praten! :thumb

Even ontopic, ik ben wel eens benieuwd naar fotos van je coupe. Vooral de achterkant. Ik vraag me af waarom jij je opgejaagd voelt. Is het niet gewoon dat dat dussen je oren zit? Dat je als snel opgefokt bent in de auto? Of wat voor type bestuurders jagen je dan zoal op?

Als ik een klever achter me heb zonder reden dan ga ik gewoon heel langzaam (zodat het lijkt dat ik het niet met opzet doe) naar links de streep over. Daar liggen steentjes en vuil en dat spat dan tegen je klever aan. Moet je zien hoe snel ze afstand nemen.

Wat me wel opvalt is dat het volgende enorm vaak kleeft:

- audi rijders

- bmw rijders

- vw golf rijders

- vrouwen

@Astra16VClub wrote:Als ik een klever achter me heb zonder reden dan ga ik gewoon heel langzaam (zodat het lijkt dat ik het niet met opzet doe) naar links de streep over. Daar liggen steentjes en vuil en dat spat dan tegen je klever aan. Moet je zien hoe snel ze afstand nemen.

Wat me wel opvalt is dat het volgende enorm vaak kleeft:

- audi rijders

- bmw rijders

- vw golf rijders

- vrouwen

en de zakamannen met stropdas..

Ook leuk altijd trouwens: als je op de linkerbaan rijdt met bijvoorbeeld 120 km/h, en er van de rechterbaan ineens een auto naar de linkerbaan schiet met 100 km/h omdat hij/zij anders moet wachten op zijn voorganger. Heel irritant en levensgevaarlijk omdat ik dan flink in de ankers moet. En vaak het ergste nog is dat er helemaal niemand achter mij reed.

Ook altijd leuk om te zien hoe mensen lopen te kleven terwijl je duidelijk kan zien dat iedereen aan het remmen is en er verderop een file staat. Ik ga naar rechts, zij geven flink gas, waarna ze erachter komen dat er ineens een file staat en hard moeten remmen. Filtert wel meteen de sukkels eruit die niet vooruit kunnen kijken :jerry

Nee, ik erger mij niet zo heel snel aan overig verkeer, maar wel aan mensen die METEEN invoegen terwijl ze nog maar 80 km/h rijden en ik een stuk harder. Of als ik alvast netjes rechts aan het rijden ben omdat je verderop moet ritsen (2 baans naar 1), maar er toch weer mensen zijn die PER SE eerst moeten en links gaan rijden, hem er nog even tussen willen proppen waardoor iedereen die erachter rijdt moet gaan remmen en dan vaak weer voor het rode stoplicht staan.

Voor de rest kan het me niet zoveel schelen. Ze bumperkleven maar, ik ga er zeker niet harder door rijden. Eerder snelheid laten afzakken met 15 en over de streep voor opspattende steentjes.

@waltwalt500 ik zie vaak genoeg mensen typefouten maken, maar zolang ik maar kan begrijpen wat ze bedoelen is het niet zo erg.

Een tip voor je is om jezelf serieuzer te gedragen hier op het forum. De meeste van je posts lijken wel persoonlijk bedoeld?

Mja maar zo zat er vandeweek bij mij een te kleven terwijl ik achter een fucking tractor reed en nog niet de gelegenheid had om in te halen, die dacht zeker dat ik voor me lol 50 reed daar....

Terug
Naar boven