• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opjagen als je coupe hebt?

Kan nu niet echt zeggen dat het er in den haag erg sociaal aan toe gaat op de weg :hmmz

Als je daar niet de zelfde attitude aanneemt blijf je staan hahaha

En dobbelstenen ehhhm ja, Die blijven gewoon lekker hangen!

Zo'n kerstboom terwijl drie koningen al voorbij is dat zier er uit :jerry

wat rijden betreft ben ik zeker niet heilig, wel zorg ik er voor dat een ander daar zo min mogelijk last van heeft

@_Ray_ wrote:Bij mij zit er een groepje straatracers in de buurt. Die maken het soms ook wel erg bont. scheelde bij mij 1 keer een paar cm. Nog steeds problemen met die groep. Ze weten dat ik niet uitwijk. Ik hou het wel een beetje veilig. Maar het kan goed zijn dat deze groep ook de topicstarter zit te vervelen, doen ze bij jongere bestuurders/sportievere auto's. Beetje denken dat ze macho zijn als ze dan iets sneller wegrijden dan mijn 1.6 8v.

Ben ze jammer genoeg nog nooit tegen gekomen en ik kom ook regelmatig in Deurne. (woon zelf in buurdorpje Bakel :) )

Maar dat straatracen regio Deurne, Venray, Venlo is toch uit de tijd? Moet zeggen dat ik er ook wel eens ben geweest, maar dat is z'n 8 jaar geleden.

Ik word zoiezo eigelijk nooit uigedaagd (pas 3 keer in 15 maanden tijd) op de weg of ik heb het gewoon niet in de gaten met me opc :jerry :( :(

ik had er gister eentje, in een peugot.. ik wou em inhalen bij het stoplicht, waar je daarna moet ritsen, dus ik terug naar me derde en ik probeer em in te halen met een normale snelheid. gaatie er toch alles aan doen zodat ik niet kan ritsen.. je hebt er figuren tussen :swear

@dion87 wrote:ik had er gister eentje, in een peugot.. ik wou em inhalen bij het stoplicht, waar je daarna moet ritsen, dus ik terug naar me derde en ik probeer em in te halen met een normale snelheid. gaatie er toch alles aan doen zodat ik niet kan ritsen.. je hebt er figuren tussen :swear

Je had de turbo moeten gebruiken..

Hahahaha, dat doet me denken aan m'n eerste computerspelletje, A2 Racer 2, waarbij je langs een tankstation moest rijden. Je auto was dan gelijk weer schadevrij en je turbo werd bijgetankt en met Ctrl kon je de turbo gebruiken, jonguh! Zo'n vlam uit de uitlaat en dan haalde je iedereen in!

@astraTD wrote:@dion87 wrote:ik had er gister eentje, in een peugot.. ik wou em inhalen bij het stoplicht, waar je daarna moet ritsen, dus ik terug naar me derde en ik probeer em in te halen met een normale snelheid. gaatie er toch alles aan doen zodat ik niet kan ritsen.. je hebt er figuren tussen :swear

Je had de turbo moeten gebruiken..

ik had em inderdaad gewoon terug moeten gooien naar ze 2de, dan had ik er finaal voorbij gegaan. maar als het wat drukker op de weg is, probeer ik mezelf in te houden.

@RISL wrote:Hahahaha, dat doet me denken aan m'n eerste computerspelletje, A2 Racer 2, waarbij je langs een tankstation moest rijden. Je auto was dan gelijk weer schadevrij en je turbo werd bijgetankt en met Ctrl kon je de turbo gebruiken, jonguh! Zo'n vlam uit de uitlaat en dan haalde je iedereen in!

dan moet je burnout paradise is proberen.. die auto's daarin hebben oneindig veel versnellingen haha

Hahaha, dan ben ik helemaal een dinosaurus :D

Test drive 2 the duel was een van mijn 1ste was op de pc xt x86

volgens mij had ik op de commodore 64 ook race spelletjes zou alleen niet meer weten hoe die heten :jerry

Dit topic gaat over bestuurders die zich ergeren aan andere weggebruikers die in hun ogen alles fout doen.

Maar als ze zelf de wet overtreden (bijvoorbeeld vluchtstrook ivm ziekenhuisbezoek) dan is dit wel geoorloofd!!!!!!!!!!

Misschien zijn die bumperklevers ook wel op weg naar een "sterfgeval"

En dan die leaserijders, ik zou willen dat ik om de drie jaar een andere auto mocht uitzoeken van me baas.

Van al dat geld wat ik overhield zou ik dan ook een project kunnen starten!!

Maar het topic begon over opgejaagd worden!

Ja, dat bedacht ik me zojuist ook, ik maak een grapje over A2 Racer 2 en iedereen begint over welke race-spelletjes ze vroeger speelden :P

@ Supermotard, ik ging niet over de vluchtstrook, weet niet waar je dat vandaan had? Dat werd me aangeraden door iemand van hier....

Terug
Naar boven